۲۹ فروردین ۱۴۰۳ | 11:53
کد خبر : 162916

بهترین برند خردکن برقی در سال ۲۰۲۴ کدام است؟

خردکن یکی از لوازم برقی آشپزخانه است که امروزه جایگاه ویژه‌ای را در بازار لوازم خانگی به خود اختصاص داده است.

به گزارش برداشت روز،  خردکن یکی از لوازم برقی آشپزخانه است که امروزه جایگاه ویژه‌ای را در بازار لوازم خانگی به خود اختصاص داده است. خردکن‌ها معمولا از چهار بخش اصلی تیغه، موتور، کاسه و اتصالات تشکیل شده‌اند که به شما این امکان را می‌دهند را تا انواع موادغذایی، میوه و سبزیجات را در کوتاه‌ترین زمان خرد و پوره کنید. در ادامه به بهترین مارک خرکن برقی در بازار اشاره خواهیم کرد.

بهترین مارک خردکن در سال ۲۰۲۴

به صورت لیستی، بهترین خردکن موجود در بازار عبارت است از:

  • کوخ (Kouch)
  • باریتون (Bariton)
  • سیلورکرست (Silvercrest)
  • فیلیپس (Philips)

در ادامه با جزئیات بیشتری هر کدام را معرفی خواهیم کرد.

خردکن کوخ (Kouch)

خردکن کوخ یک محصول باکیفیت و حرفه‌ای است که در کشور آلمان تولید و روانه بازارهای جهانی می‌شود. خردکن کوخ از کیفیت و طراحی خاصی برخوردار است و توانسته نظر مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند. خردکن کوخ با ظرفیت ۲ لیتر و ۳ لیتر طراحی شده است. جنس کاسه این محصول از پیرکس ضخیم و نشکن تهیه شده که در برابر ضربه و تغییرات دما مقاومت قابل بالایی دارد. موتور این خردکن با توان ۵۰۰ وات قادر است تا هر نوع ماده غذایی را خرد و پوره کند. خردکن کوخ دارای تیغه‌های استیل تیز و برنده است. تعداد تیغه در خردکن ۲ لیتر ۴ عدد و در خردکن ۳ لیتر ۶ عدد است. از دیگر امکانات این خردکن حرفه‌ای می‌توان به پنل تنظیم سرعت و پایه ضدلرزش آن اشاره کرد.

خردکن باریتون (Bariton)

خردکن باریتون یکی از خردکن‌های محبوب و پرفروش موجو در بازار است که در کشور کانادا تولید و در بازارهای جهانی عرضه می‌شود. خردکن باریتون در ظرفیت‌های ۲ لیتر و ۳ لیتر طراحی شده و قدرت موتور این محصول ۵۰۰ وات است. همچنین موتور خردکن‌های باریتون از نوع بدنه مسی و کم صداست. کاسه این محصول از جنس پیرکس ضخیم ساخته شده که در برابر ضربه و تغییرات دما مقاومت بالایی دارد. همانطور که در مطلب معرفی خردکن باریتون و پرفروش ترین مدل های آن اشاره شده است تیغه‌های این محصول از جنس تیتانیوم ساخته شده که از مقاومت و برندگی بالایی برخودار است. تعداد تیغه با توجه به ظرفیت خردکن بین ۴ عدد و ۶ عدد در نظر گرفته شده است. از دیگر ویژگی‌های این محصول کانادایی می‌توان به پایه ضدلرزش و پنل تنظیم سرعت آن اشاره کرد که کار با دستگاه را بسیار آسان کرده است.

خردکن سیلورکرست (SilverCrest)

خردکن سیلورکرست یکی از خردکن‌های شناخته شده و پرفروش در بازار است. این محصول در کشور آلمان تولید و در بازارهای جهانی عرضه می‌شود. ظرفیت خردکن سیلورکرست بین ۲ تا ۵ لیتر در نظر گرفته شده که نسبت به سایر برندها از ظرفیت بیشتری برخودار است. کاسه این محصول به دو صورت پیرکس و استیل ساخته شده که شما می‌توانید یکی از این دو مدل را انتخاب و خریداری کنید. قدرت موتور خردکن سیلورکرست بین ۱۰۰۰ تا ۵۰۰۰ وات در نظر گرفته شده که برای خردکردن انواع موادغذایی، میوه و سبزیجات گزینه مناسبی است.

خردکن فیلیپس (Philips)

خردکن فیلیپس یکی دیگر از خردکن‌های پرفروش و حرفه‌ای موجود در بازار است که در کشور هلند طراحی و در بازارهای جهانی عرضه می‌شود. خردکن فیلیپس با ظرفیتی بین ۲ لیتر تا ۳.۸ لیتر طراحی شده است. همچنین جنس کاسه این محصول از پیرکس ضخیم و مقاوم ساخته شده است. قدرت موتور این محصول با توجه به مدل آن بین ۱۰۰۰ تا ۴۰۰۰ وات است و دارای تیغه‌های استیل و مقاوم است. از دیگر امکانات خردکن فیلیپس می‌توان به پنل تنظیمات دیجیتال و پایه‌های ضدلرزش آن اشاره کرد.

جمع بندی؛ خردکن برقی چی بخرم؟

اگر شما هم قصد خرید خردکن برقی دارید سعی کنید از برندهای شناخته شده و پرفروش محصول را انتخاب کنید. در حین خرید سرخ کن به قدرت موتور، ظرفیت و جنس تیغه آن دقت کنید.

رپورتاژ آگهی

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌