۳۱ تیر ۱۳۹۹ | 20:29
کد خبر : 16158

نسبت به دوره مشابه گذشته؛ سود هر سهم “وپاسار” افزایشی بود

بانک پاسارگاد با سرمایه ۵۰ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۳ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

به گزارش برداشت روز به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، بانک پاسارگاد با سرمایه ۵۰ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۳ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

بانک پاسارگاد در دوره یاد شده، مبلغ ۷ هزار و ۲۷۰ میلیارد و ۶۸۷ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۱۴۴ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۶۹ درصدی برخوردار است.

این شرکت بورسی سود انباشته پایان دوره را با افزایش ۶۵۱ درصد نسبت به دوره مشابه گذشته، ۲۵ هزار و ۶۰۱ میلیارد و ۵۲ میلیون ریال اعلام کرد.

“وپاسار” در دوره ۳ ماهه نخست سال مالی منتهی به اسفند ۹۸، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۴ هزار و ۲۶۰ میلیارد و ۱۳ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۸۵ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

♦️ تلاش میکنیم با اتکاء به دانش و تجربه 14 ساله خود در بورس سهام ایران بهترین پورتفو را پیشنهاد و سودآورترین سهام را برای شما تحلیل و تشریح کنیم.

جویندگان سهام طلایی

https://t.me/GoldenStockQuesters

لباسکار صنعتی کسا