۲۷ اسفند ۱۴۰۲ | 22:23
کد خبر : 161199

چگونه درب خانه را ضد سرقت کنیم؟

اگر دزد درب خانه را شکست باید آن را تعویض کنید. درب های قدیمی به دلیل تک لایه بودن نازک هستند به همین دلیل به راحتی شکسته می شوند. اما درب های ضد سرقت جدید به صورت چند لایه و ضخیم ساخته می شوند و امکان شکستن آنها وجود ندارد.

shape1

چگونه درب خانه را ضد سرقت کنیم؟

ضد سرقت کردن درب خانه می توانید ایمنی را برای ساکنین دو چندان کند. امروزه روش های مختلفی برای ضد سرقت کردن معرفی می شود که بهترین آنها استفاده از درب های ضد سرقت است. این قفل ها کاملا ایمن هستند و به راحتی باز نمی شوند. با تعویض درب چوبی قدیمی و جایگزین کردن درب مخصوص ضد سرقت که ایمنی زیادی هم دارد می توانید زمینه را برای ضد سرقت شدن خانه فراهم کنید. استفاده از قفل های مخصوص می تواند از دیگر روش های ضد سرقت کردن درب باشد. درب های ضد سرقت به صورت چند لایه ساخته می شوند و دارای قفل های مخصوص هستند. برای افزایش امنیت و جلوگیری از سرقت منازل نیاز است تا درب های ضد سرقت را نصب کنید. تنها راه ضد سرقت کردن درب خانه تعویض آن با درب های اصلی است که بر اساس تکنولوژی روز دنیا ساخته می شوند.

shape1

اگر دزد درب خانه را شکست چه کار کنیم ؟

اگر دزد درب خانه را شکست باید آن را تعویض کنید. درب های قدیمی به دلیل تک لایه بودن نازک هستند به همین دلیل به راحتی شکسته می شوند. اما درب های ضد سرقت جدید به صورت چند لایه و ضخیم ساخته می شوند و امکان شکستن آنها وجود ندارد. دربی که شکسته شده باید تعویض شود و درب جدید به جای آن قرار بگیرد. برای افزایش ایمنی خانه نیاز است تا درب شکسته شده را تعمیر یا تعویض کنید. اگر شکستگی درب عمقی باشد نیاز به تعویض دارید و بهتر است درب باکیفیت تری را استفاده کنید. درب هایی که قفل ایمن دارند برای این کار بهترین گزینه هستند و می توانند محیطی کاملا ایمن را برای شما فراهم کنند. شکسته شدن درب توسط دزد نشان می دهد که ایمنی محیط کم شده و شما باید با انتخاب درب های ضد سرقت ایمنی را بیشتر کنید. (خدمات فوری کلید سازی در غرب تهران)

راه های پیشگیری از سرقت منزل

برای پیشگیری از سرقت منزل راهکارهای خوبی توصیه می شود. اول استفاده از نرده پشت پنجره و درب است. این نرده های فلزی مانع از نفوذ افراد بیگانه به داخل منزل می شوند. در کنار نرده و دزدگیر نیاز است تا شما از درب های ضد سرقت استفاده کنید. این درب ها طراحی خاصی دارند و برای ورودی منزل بهترین گزینه هستند. با وجود این درب محکم و چند لایه دزد نمی تواند وارد منزل شود. نصب دوربین یک راهکار عالی برای پیشگیری از سرقت منزل است. از طریق دوربین می توان متوجه ورود افرار بیگانه به منزل شد. دزدگیر در این شرایط به صدا در می آید و می تواند سارقین را به دام بیندازد. برای اینکه پای افراد بیگانه به منزل باز نشود درب ضد سرقت باید در قسمت ورودی اصلی قرار بگیرد. با وجود این درب امکان ورود افراد ناشناس وجود ندارد.

shape2

از چه نوع قفلی برای درهای خانه استفاده کنیم بهتر است ؟

برای درب خانه و ایمن تر کردن آن انتخاب یک قفل جدید و مدرن اهمیت بسزایی دارد. این قفل ایمنی بالایی دارد و مانع از ورود دزد و افراد بیگانه به منزل می شود. قفل های هوشمند به دلیل عملکرد خوبی که دارند امروزه مورد توجه قرار گرفته اند. نصب این قفل ها روی درب های ضد سرقت باعث شده تا ایمنی محیط به طور کلی تضمین شود. برای تامین امنیت خانه قفل های قدیمی دیگر کارساز نیست و شما باید از قفل های سوئیچی و ضد سرقت استفاده کنید. این قفل ها به راحتی باز نمی شوند و اغلب دارای کد و اثر انگشت هستند. قفل های برقی یا الکترونیکی بهترین گزینه برای خرید هستند و می توانند امنیت محیط را بیشتر کنند.

نکاتی که باید درباره ی ضد سرقت کردن خانه بدانیم

درباره درب ضد سرقت نکات مهمی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. اولین نکته سایز درب است که باید به درستی انتخاب شود. درب باید چند لایه باشد تا سارقین نتوانند آن را بشکنند. روکش درب باید ضد خش باشد تا ظاهر زیبای خود را حفظ کند. مهمترین قسمت درب دستگیره و قفل است که باید ایمنی لازم را داشته باشد. قفل هوشمند به دلیل عملکرد خوبی که دارد بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. برای ضد سرقت کردن خانه بهتر است از تجهیزات جدید و به روز استفاده کنید چرا که ایمنی بیشتری دارند. درب ضد سرقت باید جایگزین درب های ساده و معمولی شود.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌