۲۵ اسفند ۱۴۰۲ | 20:34
کد خبر : 160888

ثبت رکورد تولید سالانه در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری

میزان تولید محصولات گالوانیزه در شرکت ورق خودرو چهارمحال وبختیاری از مرز ۳۰۰ هزار تن گذشت مدیر عامل شرکت ورق خودرو گفت: تولید سالانه ورق گالوانیزه شرکت ورق خودرو چهار محال بختیاری از مرز ۳۰۰ هزار تن گذشت.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی شرکت ورق خودرو چهار محال بختیاری؛ حمید شجاعی مدیر عامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری ضمن اعلام این خبر افزود:سال گذشته تولید ورق گالوانیزه در شرکت ۲۵۲ هزار تن بود که با تلاش شبانه روزی و همت کارکنان و تیم مدیریتی این شرکت توانستیم میزان تولید را به بیش از ۳۰۰ هزارتن برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری شرکت با محدودیت هایی زیادی در حوزه تامین انرژی و نیز تامین مواد اولیه مواجه بود و با برنامه ریزی دقیق،عزمی راسخ ،حمایت و پشتیبانی هیات مدیره ،شرکت فولاد مبارکه، کنترل و پایش عوامل موثر بر تولید به این رکورد قابل توجه دست یافتیم.

شجاعی کسب این افتخار بزرگ و ارزشمند را به کلیه کارکنان،ذینفعان شرکت،هیات مدیره محترم و همکاران شرکت فولاد مبارکه تبریک گفت و افزود: کارکنان شرکت ورق خودرو در سال رشد تولید و مهار تورم با تمام توان در راستای رشد تولید و ارتقای کیفی محصولات تولیدی این شرکت از هیچ تلاشی دریغ نکردند و به میزان تولید برنامه ریزی شده در ابتدای سال دست یافتند و قطعا در سال آتی با حمایتهای شرکت فولاد مبارکه ثبت توفیقات جدید در دستور کار قرار خواهد داشت.

مدیر عامل شرکت ورق خودرو افزود: خوشبختانه در سال جاری موفق به ثبت رکوردهای متعدد در زمینه تولید شدیم و ادامه این روند با وجود تمامی کمبود ها و محدودیت ها منجر به ثبت رکورد تولید سالانه در شرکت شد. وی تصریح کرد:همواره در تلاشیم کیفیت و تنوع محصولات تولیدی را افزایش داده و سهم هرچه بیشتری از بازار محصولات گالوانیزه را به خود اختصاص دهیم.

شجاعی ضمن تاکید بر اهمیت رضایت مشتریان شرکت بیان داشت: شرکت ورق خودرو رضایت مشتریان را در اولویت قرار داده و به این ترتیب امسال توانست رکورد فروش محصولات و سهم عمده بازار ورق گالوانیزه در بورس را به خود اختصاص دهد.

گفتنی است شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری تنها تولید کننده محصولات گالوانیزه ویژه استفاده در صنعت خودروسازی کشور است.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌