۲۱ اسفند ۱۴۰۲ | 16:44
کد خبر : 160382

پیام مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت روز بزرگداشت شهدا

دکتر اسماعیل للـه‌گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن 22 اسفندماه، روز بزرگداشت مقام والای شهدا را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش برداشت روز،  به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:

فرا رسیدن ۲۲ اسفند روز بزرگداشت مقام والای شهدا را تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

نام گذاری این روز به نام شهدا فرصت مناسبی است تا با تدبر در مقام و جایگاه والای شهدا، مفهوم عمیق و تأثیرگذار ایثار و شجاعت و نقش مکتب اسلام در پرورش انسان های ایثارگر و شهادت طلب، ره توشه ای ارزشمند برای آینده ذخیره کنیم.

شهدای عزیز این سرزمین در همه ادوار گذشته از تأسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم و … چراغ راه شدند تا دیگران مسیر را گم نکنند و در مسیر حق و حقیقت گام بردارند. شهدایی که اگر از جان شیرین خویش نمی گذشتند، اهداف بزرگ و مقدس انقلاب شکوهمند ایران اسلامی هرگز تحقق پیدا نمی کرد.

شکوه و عظمت مقام والای شهید و شهادت در پاسداری از اسلام و الگو گرفتن از مکتب الهام بخش عاشورا جلوه گر است که همواره نبرد بین حق و باطل را به تصویر می کشد و تا زمان ظهور منجی عالم بشریت، مهدی موعود(عج) ادامه خواهد داشت.

در این مسیر الهی، خانواده شهدا نیز نقش مهم و تأثیر گذاری بر تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی دارند. آنها با توسل به انبیا الهی و الگو قرار دادن حضرت زینب(س) و فاطمه زهرا (س) صبر و بردباری را سرلوحه کار خود قرار داده اند و این مسیر را ادامه می دهند که پاداش همه این صبوری ها نزد خداوند سبحان محفوظ است.

ضمن تبریک و تهنیت این روز مقدس، امیدوارم که همه ما بتوانیم با حرکت در مسیر شهدا و تلاش برای خدمت رسانی بهتر و بیشتر به هموطنان گرامی نقش خود را در تحقق آرمان های والای انقلاب و کشور ایفا نماییم.

اسماعیل للـه گانی

 

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌