۲۱ اسفند ۱۴۰۲ | 13:31
کد خبر : 160375

بزرگترین خسارت بیمه نامه حمل کالا در تاریخ صنعت بیمه کشور توسط بیمه ایران پرداخت شد

بیمه ایران بزرگترین خسارت بیمه نامه حمل کالا در تاریخ صنعت بیمه کشور را به مبلغ 385 میلیارد ریال به یک شرکت واردکننده چوب و ام دی اف پرداخت کرد.

به گزارش برداشت روز،  به نقل از روابط عمومی بیمه ایران ، محموله مورد بیمه شامل ۲۳۷۵ پالت (CRATES) و حدود ۵.۸۰۰ تن ورق ام دی اف وارداتی بود که بر اثر آتش سوزی کشتی در مسیر حمل و در خارج از کشور دچار خسارت شده و به طور کلی از بین رفته بود.
بیمه ایران به محض اعلام خسارت از سوی بیمه گذار، نسبت به انجام کارشناسی در محل وقوع (کشور مالزی) و ارزیابی خسارت و بررسی های لازم اقدام نمود.
فرآیند رسیدگی به پرونده خسارتی در بیمه ایران، پس از تکمیل مدارک به سرعت انجام و خسارت وارده به مبلغ بیش از ۳۸۵ میلیارد ریال محاسبه و توسط رحمتی مدیرکل بیمه های مسئولیت و حمل و نقل، فایضی زاده مدیر کل شعب استان اصفهان و ژاله خواه رئیس شعبه کاشان در محل شعبه بیمه ایران کاشان به مدیرعامل و تیم همراه بیمه گذار تقدیم شد.
این اتفاق نشان دهنده تعهد و توانگری بیمه ایران در جبران خسارات سنگین و پیچیده در کوتاهترین زمان ممکن و اهمیت بیمه حمل و نقل کالا برای شرکت های فعال در حوزه تجارت بین الملل است.
بیمه ایران با سابقه طولانی در ارائه انواع بیمه نامه های حمل و نقل، می تواند بهترین حامی برای فعالان اقتصادی در مسیر تجارت بین الملل باشد.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌