۲۰ اسفند ۱۴۰۲ | 18:37
کد خبر : 160276

تقدیر از مدیرعامل بیمه دانا در یادواره شهدای دانش‌آموز و معلم حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

در یادواره شهدای دانش‌آموز و معلم حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، از مدیرعامل بیمه دانا به دلیل اقدامات سریع و مناسب برای پرداخت خسارات حادثه‌دیدگان، غرامت بیمارستانی و هزینه‌های بستری و درمانی تقدیر شد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط‌عمومی بیمه دانا، یادواره شهدای دانش آموز و معلم حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان با حضور وزیر و جمعی از اعضای شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش، مدیران کل آموزش و پرورش استان‌های کشور، جمعی از مسئولان استان، خانواده معظم شهدا و جانبازان و همچنین مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره بیمه دانا، پنجشنبه ۱۷ اسفند‌ماه در دانشگاه فرهنگیان استان کرمان برگزار و از دکتر جعفری مدیرعامل بیمه دانا به دلیل اقدامات سریع و مناسب برای پرداخت خسارات حادثه‌دیدگان، غرامت بیمارستانی و هزینه‌های بستری و درمانی تقدیر شد.
دکتر رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در این مراسم گفت: راه سعادت ما همان راهی است که شهدا رفته‌اند.
صحرایی با بیان اینکه حکایت شهدای دانش‌آموز و معلم کرمان عجیب است و روز به روز ابعاد تازه‌تری از اسرار نهفته آن بر ما آشکار می شود، افزود: آنچه روایت می شود این است که هر یک از این شهدا قصه‌ای داشته و برای این راه انتخاب شده‌اند، انگار حاج قاسم آغوش گشوده و آنان را در بر گرفته است، نامه دانش‌آموز شهید میلاد شادکام به مادرش، دلنوشته‌های در حسرت شهادت فائزه رحیمی دانشجو معلم و آنچه که درباره سید میثم حسینی هنزا، معلم شهید گفته می شود، تاثیرگذار است.
وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: به نام هر کدام از این دانش‌آموزان شهید مدرسه ای می سازیم که نماد مقاومت در مکتب شهید سلیمانی شده‌اند، اولین مدرسه به نام شهدای دانش‌آموز حادثه تروریستی ساخته و همزمان با اربعین این شهدا، افتتاح شد.
وی افزود: روزهای بعد از حادثه تروریستی دانش‌آموزان خلاقانه، سر کلاس درس به جای همکلاسی شهیدشان حاضر گفتند که به اثری ماندگار تبدیل شد و به دانش آموزان باید ارزش‌های دفاع مقدس را سینه به سینه منتقل کرد.
ایشان تصریح کرد: باید به گنجینه بی‌نظیر وصیت‌نامه شهدا مراجعه کنیم، راه سعادت ما همان مسیری است که شهدا رفته‌اند و در صدر شهدای گرانقدر، شهید قاسم سلیمانی است که در وصیت نامه‌اش چند کلید واژه دارد و مهم‌ترین آنها موضوع حرم بودن جمهوری اسلامی ایران است، فقط اگر همین یک راهبرد را دنبال کنیم شکست ناپذیر خواهیم بود.

دیدار مدیرعامل بیمه دانا با خانواده شهدای حادثه تروریستی شهر کرمان
دکتر جعفری همزمان با برگزاری این یادواره و طی سخنانی در جمع بازماندگان این حادثه، ضمن بیان تسلیت مجدد و آرزوی صبر و شکیبایی برای خانواده معظم شهدا و دلجویی از ایشان، در جریان خدمات بیمه‌ای ارائه شده به آنها قرار گرفت.
وی در این دیدار با اشاره به اینکه بیمه دانا در راستای عمل به تعهدات بیمه‌ای خود و همراهی با حادثه‌دیدگان، بخش اعظمی از خسارات حادثه‌دیدگان بابت غرامت بیمارستانی و هزینه‌های بستری و درمانی ایشان را پرداخت کرده است، افزود: رسیدگی جدی به سایر تعهدات بیمه‌ای، این شرکت در خصوص حادثه‌دیدگان، به ویژه فرهنگیان و شهدای دانش‌آموز حادثه تروریستی کرمان تعهداتی دارد که از لحاظ قانونی و اجتماعی از اهمیت فراوانی برخوردار است و در حال حاضر مهم‌ترین رسالت این شرکت بیمه‌ای محسوب می‌شود.
گفتنی است در دیدار مدیرعامل بیمه دانا با خانواده شهدای حادثه تروریستی کرمان، بازماندگان این خانواده‌ها نیز طی سخنانی، ضمن قدردانی از حضور مدیرعامل و هیات همراه در این شهر و پیگیری های مستمر در خصوص حادثه‌دیدگان، از پرداخت به موقع خسارات و تعهدات بیمه‌ای شرکت بیمه دانا تقدیر و تشکر کردند.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌