۱۹ اسفند ۱۴۰۲ | 13:25
کد خبر : 160008

گلکسی آ ۳۵ (Galaxy A35) قبل از رونمایی روانه بازار شد قیمت و مشخصات گوشی اقتصادی سامسونگ

سایت برداشت روز، بسیاری از کاربران منتظر عرضه گوشی اقتصادی سامسونگ گلکسی آ 35 هستند. همین شوق سبب شده که گلکسی A35 قبل از معرفی روانه بازار شود. در ادامه نگاهی به مشخصات و قیمت Galaxy A35 خواهیم داشت.

به گزارش برداشت روز،  چندین سال پیش شرکت‌ها تمام تلاش خود را می‌کردند تا مشخصات و تصاویر گوشی جدید تا روز رونمایی لو نرود. هرچند این روند تغییر کرد و حالا کل مشخصات فنی و قیمت گوشی پیش از معرفی منتشر می‌شوند. اما در رابطه با گلکسی آ ۵۵ با یک ماجرای خاص‌تر طرف هستیم. گوشی اقتصادی سامسونگ پیش از معرفی برای فروش قرار گرفته است.

نگاهی به مشخصات و قیمت گوشی گلکسی آ ۳۵ سامسونگ

به گزارش سایت برداشت روز، سامسونگ می‌خواهد ۴ روز دیگر گلکسی A35 را معرفی کند. هرچند اگر همین الان سری به وب‌سایت فروشگاه آلمانی Otto بزنید، می‌توانید گلکسی آ ۳۵ را خریداری کنید. اگر حداکثر بودجه شما ۳۸۰ یورو باشد، قادر خواهید بود مدل مجهز به ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی و ۶ گیگ رم این گوشی را سفارش دهید. اگر هم امکان افزایش بودجه تا ۷۰ یورو را داشته باشید، گلکسی A35 با ۲۵۶ گیگ حافظه و ۸ گیگ رم در اختیار شما قرار می‌گیرد. خوشبختانه هم امکان افزایش حافظه رم گوشی سامسونگ و هم افزایش حافظه ذخیره‌سازی آن وجود دارد.

با نگاهی به‌تصاویر گوشی متوجه می‌شوید که سامسونگ بالاخره ناچ زشت U شکل را کنار گذاشته و از یک حفره کوچک برای قرار دادن دوربین سلفی بهره برده است. گلکسی آ ۳۵ می‌تواند تصاویر را با کیفیت بالا در نمایشگر امولد ۶.۶ اینچی خود نشان دهد. این نمایشگر دارای رزولوشن +FHD و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز است.
مجموعه دوربین‌ این گوشی مشابه گلکسی A55 است که یعنی شاهد دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (با حسگر کوچکتر ۱/۱.۹۶ اینچی)، دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی هستیم. برای عکس‌های سلفی نیز یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی منتظر شماست. بر اساس مشخصات منتشر شده، سکان‌دار سامسونگ گلکسی آ ۳۵ تراشه قدیمی اگزینوس ۱۳۸۰ است. این تراشه از نظر قدرت پردازشی چندان چنگی به‌دل نمی‌زند؛ اما خب برای یک گوشی اقتصادی مناسب به‌حساب می‌آید.

همانطور که انتظار داشتیم گلکسی جدید با اندروید ۱۴ و همراه با نسخه ۶.۱ رابط کاربری وان یو آی عرضه خواهد شد. وظیفه روشن‌ نگه‌داشتن این گوشی نیز بر عهده یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی است که از شارژ ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند. این در حالی است که بسیاری از گوشی‌های رقیب با شارژ سریع ۶۷ وات عرضه می‌شوند. از دیگر مشخصات گلکسی آ ۳۵ می‌توان به بلوتوث ۵.۳، وای‌فای ۶ و پشتیبانی نرم‌افزاری ۵ ساله اشاره کرد.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌