۱۸ اسفند ۱۴۰۲ | 10:39
کد خبر : 159927

در جلسه بودجه پتروشیمی جم مطرح شد:

پیش بینی افزایش ۱۰ درصدی سود بالغ بر ۱۰.۶ همت در سال مالی ۱۴۰۳

در نشستی با حضور معاون امور شرکت‌ها و مجامع شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری و مدیران این هلدینگ و همچنین مدیران پتروشیمی جم، عملکرد بودجه سال ۱۴۰۲ و برنامه بودجه سال ۱۴۰۳ شرکت پتروشیمی جم مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش برداشت روز،  به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، این نشست براساس دستورالعمل حاکمیت شرکتی با حضور مهراب برزویی، معاون امور شرکت‌ها و مجامع هلدینگ صباانرژی و مدیران و کارکنان این معاونت برگزار شد.

در ابتدای این نشست برزویی ضمن ابلاغ سیاست‌های دکتر زمان‌پور مدیرعامل هلدینگ صباانرژی درخصوص شرکت‌های تابعه به خصوص شرکت پتروشیمی جم گفت: الحمدالله با توجه ویژه‌ای که دکتر زمان‌پور مبذول داشتند، پروژه ABS-Rubber شرکت پلیمر پادجم بعد از سال ها توقف طی یکسال گذشته به طور جدی پیشرفت فوق العاده‌ای داشته و آماده راه‌اندازی و بهره برداری است. درخصوص سایر شرکت‌ها نیز سیاست های ابلاغی دکتر زمانپور به همین شکل می‌باشد.

در این جلسه، برای سال مالی ۱۴۰۳ در مجموع تولید شرکت پتروشیمی جم با افزایش تولید پیش بینی شده است و سود پیش بینی شده نیز نسبت به عملکرد دوره مالی گذشته با ۱۰ درصد افزایش، بالغ بر ۱۰.۶ همت پیش بینی شده است.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌