۱۸ اسفند ۱۴۰۲ | 10:28
کد خبر : 159900

چگونه زمینی به جزیره کیش سفر کنیم

سایت برداشت روز، سفر زمینی به کیش با قطار و خودرو شخصی و اتوبوس امکان پذیر است که شما می توانید بنا به سلیقه خودتان هر یک را انتخاب کنید. تا اسم جزیره کیش می آید سفر هوایی در ذهن مان تداعی می شود.

به گزارش برداشت روز،  به علت دور بودن جزیره کیش بسیاری از مسافر ها ترجیح می دهند سفر هوایی به کیش را داشته باشند و در کوتاه ترین زمان به این جزیره زیبای خلیج فارس برسند اما برخی هم برای رسیدن به جزیره کیش سفر زمینی را انتخاب می کنند.

جالب است بدانید که شما از سه طریق (خودرو، اتوبوس، قطار) می توانید سفر زمینی به کیش را داشته باشید و بخشی از این سفر هم مخصوص استفاده از شناورهای دریایی هست که بسیاری از مسافرها تجربهِ دلپذیری از استفاده ی شناورهای دریایی دارند. در این مقاله الی گشت سفر زمینی به کیش را با استفاده از قطار، خودرو شخصی و اتوبوس توضیح می دهد و شما به دلخواه خود می توانید برای سفر به کیش از هر کدام حمل و نقل های نام برده شده استفاده کنید.

 

چطور با ماشین شخصی به کیش برویم؟
این سوال شاید برای برخی از کاربرها عجیب باشد. اما باید بگوییم که سفر با ماشین شخصی به جزیره کیش امکان پذیر است. در پاسخ به این سوال که چطور با ماشین شخصی به کیش برویم باید بگوییم که شما از هر مبدا که حرکت می کنید باید مقصد شهر بندر عباس را انتخاب کنید و در نهایت به این شهر برسید. به طور مثال از تهران با ماشین شخصی خود می خواهید به کیش بروید. باید در ابتدا جاده تهران به کرمان و سپس جاده کرمان به بندر عباس را طی کنید. در بندر عباس شما باید به سمت بندر لنگه یا بندر چارک بروید. در هر کدام از بندرهای نام برده شده می توانید ماشین خود را به اتوبوس های شناور مخصوص خودرو تحویل دهید. البته باید بگوییم که تحویل ماشین به اتوبوس های شناور مخصوص خودرو حدود دو الی سه ساعت زمان می برد.

برای خودتان هم بلیط سفر زمینی به کیش از طریق اتوبوس های شناور باید خریداری کنید و با سپری کردن مسیر دریایی در نهایت به این جزیره زیبای خلیج فارس برسید. آن دسته از مسافرانی که سفر طولانی و زمینی دوست دارند و مایل هستند در هر شهری توقف کنند و هم چنین در جزیره کیش از خودرو خود استفاده کنند این گزینه سفر را انتخاب می کنند. تعداد معدودی که سفر های ون لایف را دارند گزینه سفر زمینی کیش برایشان بهترین انتخاب است زیرا دائما در حال سفر هستند. سفر با خودرو شخصی به کیش می تواند یکی از جذاب ترین سفرهای شما باشد و هم چنین سفر با شناور اتوبوسی بر روی پهنه ی دریا را تجربه کنید.

در راهنمای سفر به کیش، می‌توانید تمامی اطلاعات جامع درباره سفر به جزیره زیبای کیش را مطالعه کنید.

 

چطور با قطار به کیش برویم؟
سوال بسیاری از کاربرهای اهل سفر این است که چطور با قطار به کیش برویم؟ برخی از مسافرها به خاطر بالا بودن قیمت بلیط هواپیما مایل هستند از گزینه قطار استفاده کنند و در طول مسیر هم از دیدن مناظر طبیعت لذت ببرند. سفر جاده ای و زمینی هم لذت خاص خودش را دارد. برای سفر زمینی به کیش با وسیله قطار خو ب است بدانید که شما باید از هر مبدایی مقصد بندرعباس را انتخاب کنید. از بندر عباس شما باید به بندر چارک و یا یندر لنگه بروید و با استفاده از اتوبوس های شناور به جزیره زیبای کیش برسید.

به طور مثال مسافت تهران به بندرعباس با قطار حدود ۲۰ ساعت زمان میبرد. باید مسافت رسیدن به بندر چارک، بندر لنگه را هم درنظر بگیرید. از هر یک از بنادر نام برده شده باید خرید بلیط اتوبوس شناور به جزیره زیبای کیش را داشته باشد و با طی کردن مسیر دریایی به جزیره کیش برسید. سفر دریایی بخشی از سفر زمینی به کیش محسوب می شود و شما می توانید از موج های دریا و چشم انداز زیبای دریا بهرمند شوید و خوب است حداقل یکبار سفر دریایی را انتخاب کنید و حسابی از مسیر سفری به کیش لذت ببرید.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌