۰۹ اسفند ۱۴۰۲ | 13:56
کد خبر : 158837

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

پروژه ABS-Rubber دارایی بازنشستگان را افزایش خواهد داد

سیدصولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همزمان با یوم الله میلاد خجسته حبیب قلوب صالحان امام عصر والزمان (عج) به‌صورت سرزده از طرح توسعه پلیمر پادجم بازدید کرد.

در این بازدید، دکتر مسکنی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، دکتر زمان پور مدیرعامل هلدینگ صباانرژی و دکتر محمدی‌زاده استاندار بوشهر وزیر کار را همراهی کردند.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، دکتر مرتضوی در این بازدید ضمن تقدیر از تلاش مجاهدانه جوانان سخت‌کوش و مدیران لایق هلدینگ صباانرژی و شرکت توسعه پلیمر پادجم از پیشرفت پروژه ABS-Rubberابراز امیدواری کرد و گفت: با بهره برداری از این طرح در آینده ای نزدیک قطعا برسرمایه بازنشستگان که تامین کنندگان اصلی سرمایه طرح هستند افزوده خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به جوانگرایی در اجرای پروژه ABS-Rubber اشاره و تاکید کرد: خدا را شاکریم که جوانان سکاندار طرح‌های تحولی در کشور هستند و همین حضور و اراده توانسته جمهوری اسلامی ایران را از وابستگی به واردات و دانش بیگانگان به خودکفایی برساند.

مگاپروژه ABS-Rubber توسط شـرکت توسـعه پلیمـر پادجم در قالب فاز دوم پتروشیمی جم در حال احداث است و از مهم‌ترین طرح‌های ملّی شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می باشد.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌