به گزارش برداشت روز، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر علی استادهاشمی با اشاره به اینکه صنعت بیمه یک صنعت خدمتگزار است و مستقیم با مردم در ارتباط است باید شرکت های بیمه با رعایت حقوق آنها و مشتری مداری به ارائه خدمات بپردازند.وی افزود: وظیفه ذاتی صنعت بیمه، حمایت از زیان دیدگان در هنگام بروز حوادث است، به گونه ای که مردم با شنیدن نام بیمه، خاطره خوشی در ذهنشان تداعی شود.رئیس کل بیمه مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود بر حرکت شرکت های بیمه در مسیر نقشه راهبردی ترسیم شده تاکید و گفت: یک خطای راهبردی می تواند سالها شرکت را عقب بیاندازد و امیدوارم الان که بیشتر شرکت های ما دوران جوانی را طی کرده اند و به بلوغ رسیده اند دیگر شاهد تلاطم و از مسیر خارج شدن شرکتی نباشیم.وی همچنین با قدردانی از زحمات مدیران و کارکنان شبکه فروش بیمه دی ابراز امیدواری کرد که انشالله با استمرار توفیقات بیمه دی، درخشش این شرکت تداوم داشته باشد.دکتر استادهاشمی در پایان گفت: باید مردم را در امر آموزش مفاهیم و مباحث بیمهای یاری دهیم و هنگامی که شهروندی برای خرید بیمهنامه به ما مراجعه میکند، همهٔ موارد را برای آنان شرح دهیم تا به ارتقاء فرهنگ بیمه کمک کنیم تا مردم نیز از سرمایهگذاری خود، احساس رضایت کنند.