۲۵ بهمن ۱۴۰۲ | 16:42
کد خبر : 157213

مدیرعامل این بانک اعلام کرد

حمایت بانک رفاه کارگران از واحدهای تولیدی و اشتغالزایی در استان لرستان

مدیرعامل بانک رفاه کارگران به همراه جمعی از مدیران این بانک و همزمان با سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان لرستان سفر کرد.

به گزارش برداشت روز،  به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر اسماعیل للـه‌گانی در این سفر با استاندار لرستان دیدار و درباره خدمات و مشارکت بانک رفاه در طرح های اقتصادی استان گفت‌وگو کرد.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران در این دیدار گفت: با توجه به ظرفیت های ویژه استان لرستان در حوزه های گردشگری، معادن و سلامت، بانک رفاه کارگران به عنوان یکی از بزرگ ترین بانک های تجاری کشور در طرح ها و پروژه های اقتصادی استان مشارکت می کند.

دکتر للـه گانی افزود: اوراق گواهی سپرده خاص که برای اولین بار در بانک رفاه منتشر شد، ابزار نوین تأمین مالی است که کمک شایان و قابل توجهی به توسعه اقتصادی و احیای واحدهای تولیدی استان می کند.

وی ادامه داد: بانک رفاه تاکنون حدود ۹۰ هزار میلیارد ریال گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری خاص به منظور تامین مالی طرح‌ها و پروژه‌های اقتصادی کشور منتشر کرده است و حدود ۷۰۰ هزار میلیارد ریال پروژه در دست اقدام است.

دکتر للـه گانی تصریح کرد: این ابزار کمک می‌کند تا نقدینگی سرگردان در جامعه جمع‌آوری شود و همچنین به مهار تورم کمک خواهد کرد. این مبلغ به واحدهای تولیدی پرداخت می‌شود و به رشد تولید کمک می‌کند و شعار سال که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند، با این اقدام محقق خواهد شد.

دکتر فرهاد زیویار، استاندار لرستان نیز در این دیدار با تقدیر ویژه از عملکرد مطلوب و بسیار خوب بانک رفاه کارگران در این استان در پرداخت صد درصدی تسهیلات فرزند آوری، ازدواج، سرمایه در گردش، ماده ۵۶ و….. بانک رفاه را از موفق ترین بانک ها در استان ذکر کرد.

استاندار لرستان تصریح کرد: مشارکت بانک رفاه کارگران در پرداخت تسهیلات به فاز چهارم سیمان دورود، شرکت شیر پگاه لرستان، گاوداری الیگودرز و…. نشان از نگاه ویژه و حمایت مدیرعامل و هیئت مدیره این بانک در تحقق شعار سال دارد که این تلاش ها قابل تقدیر است.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران در ادامه این سفر در دیدار با کارکنان مدیریت شعب استان نیز با اشاره به ظرفیت های بالای استان لرستان در حوزه گردشگری و معادن، بر بازاریابی و جذب مشتریان کلان و کمک به رشد تولید و اشتغال زایی تأکید کرد.

وی در این دیدار گفت: لرستان، استانی با ظرفیت ویژه و بی نظیر گردشگری و کشاورزی به خصوص در صعنت گلخانه ای است و مدیریت شعب استان می تواند تعامل و گفت و گو با فعالان اقتصادی و گردشگری را در اولویت برنامه های خود قرار دهد و با انتشار اوراق گواهی سپرده خاص از واحدهای تولیدی حمایت کند.

دکترللـه گانی افزود: مشتریان لرستانی، اعتبارات تخصیصی را درست و صحیح مصرف می کنند و این مسئله یکی از نقاط بارز و برتری استان به شمار می رود.

شایان ذکر است، دکتر للـه گانی و مدیران همراه در این سفر علاوه بر حضور در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری و شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، از بخش چهارم سیمان دورود، شرکت پگاه لرستان، گاوداری الیگودرز، تعاونی ۲۰ هزار قطعه‌ای مرغ پرطلایی سینا سلسله، مجتمع گاوداری گلدشت دلفان و مجتمع کشت و صنعت و دامپروری صبا پگاه لرستان بازدید کردند.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران در خاتمه سفر خود به استان لرستان از آمادگی این بانک به منظور تامین مالی پنج طرح زیربنایی در حوزه راه و شهرسازی، یک طرح تصفیه‌خانه و دو پروژه فرهنگی و ورزشی با اعتباری بالغ بر ۳ هزار میلیارد ریال خبر داد.

گفتنی است، این بانک تاکنون از محل ماده ۵۶ و تسهیلات متمرکز حدود ۱۳ هزار میلیارد ریال در استان لرستان سرمایه‌گذاری کرده است.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌