۲۴ بهمن ۱۴۰۲ | 13:20
کد خبر : 157016

بسته تخفیفی ایرانسل برای اعیاد شعبانیه اعلام شد

این بسته تخفیفی، از روز ۲۴ بهمن تا ۶ اسفند ۱۴۰۲ در دسترس است.

به گزارش برداشت روز،  به نقل از روابط عمومی ایرانسل،ایرانسل به مناسبت اعیاد شعبانیه، بسته تخفیفی پنج ساعت مکالمه درون شبکه، برای همه مشترکان دائمی و اعتباری خود در نظر گرفته است.

این اپراتور به مناسبت گرامی‌داشت اعیاد شعبانیه بسته مکالمه ایرانسلی را با قیمت تخفیفی، به مشترکان خود ارائه کرده است.

همزمان با فرارسیدن اعیاد شعبانیه، تمامی مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند یک بسته مکالمه درون شبکه، شامل پنج ساعت مکالمه ایرانسلی را با پرداخت ۵۰۰۰ تومان دریافت کنند.

این بسته تخفیفی، از روز ۲۴ بهمن تا ۶ اسفند ۱۴۰۲ در دسترس است و اعتبار آن از زمان فعال‌سازی، تا پایان روز ۶ اسفند خواهد بود. فعال‌سازی این بسته تخفیفی، با شماره‌گیری کد دستوری #۵* و یا مراجعه به سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من، به دفعات امکان‌پذیر است و محدودیتی در خرید و فعال‌سازی آن وجود ندارد.

بررسی‌های دیجیاتو حاکی از آن است که بسته تخفیفی ایرانسل برای این مناسبت چندان با سال‌های گذشته قابل مقایسه نیست. در گذشته، این نوع هدایا و تخفیف‌ها، از تنوع بسیار بیشتری برخوردار بودند و اساسا تخفیف‌های مربوط به استفاده از اینترنت، پای ثابت آن‌ها بودند. اما امسال صرفا ایرانسل به مکالمه درون شبکه رضایت داده است.

شاید باید چنین تغییری را مربوط به شرایط مالی اپراتورها مرتبط دانست. مدیران اپراتورها در ماه‌های گذشته بارها اعلام کردند بودند که قیمت بسته‌های اینترنتی سال‌ها تغییری نداشته است. البته این اعتراض‌ها باعث شد که قیمت اینترنت با افزایش ۳۰ درصدی مواجه شود.

 

لباس کار صنعتی‌ | تجارتخانه آراد برندینگ