۱۷ بهمن ۱۴۰۲ | 13:44
کد خبر : 156466

رئیس کل بیمه مرکزی جایگاه نخست بیمه آسیا در فهرست صد شرکت برتر کشور را تبریک گفت

رئیس کل بیمه مرکزی کسب رتبه نخست بیمه آسیا در بیست و ششمین رتبه بندی صد شرکت برتر کشور را به مدیر عامل این شرکت تبریک گفت.

به گزارش برداشت روز،  به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا ، دکتر استاد هاشمی، رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با ارسال لوح تقدیر،کسب جایگاه در بیست و ششمین رتبه بندی صد شرکت برتر کشور را به مسعود بادین، نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل و کارکنان بیمه آسیا تبریک گفت.

🔹بنابر این گزارش، در بخشی از لوح تقدیر آمده است:” قرار گرفتن آن شرکت در آرایش بنگاه ها، صنایع و فعالیت های بزرگ اقتصادی کشور و کسب جایگاه در بیست و ششمین رتبه بندیIMI_100 شرکت های بزرگ کشور در سال ۱۴۰۲، با توجه به ویژگی بارز شفافیت اطلاعات و شاخص های مرکز رتبه بندی شرکت های برتر سازمان مدیریت صنعتی، نشان از پویایی، حسن تدبیر و تلاش مجدانه جنابعالی و همکاران پر تلاشتان دارد. این موفقیت ارزشمند را به تمام کارکنان شرکت تبریک می گویم”.

🔹این گزارش می افزاید، بنابر اعلام مرکز رتبه بندی شرکت های برتر سازمان مدیریت صنعتی(IMI 100) بیمه آسیا در بیست و ششمین سال رتبه بندی شرکت های برتر ایران و در میان ۱۰۰ شرکت برتر کشور با در نظر گرفتن ۳۳ شاخص از جمله فروش، نقدینگی، ارزش افزوده، بهره وری، ارزش و بازده بازار، دارایی و نیروی انسانی، رتبه اول شرکت های بیمه خصوصی گروه موسسات بیمه ای شرکت های برتر ایران را کسب کرد و درمیان یکصد شرکت برتر ایران، جایگاه ۵۲ را به خود اختصاص داد.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌