۱۵ بهمن ۱۴۰۲ | 13:01
کد خبر : 156106

در دولت مردمی سیزدهم محقق شد

پرداخت بیش از ۸۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به بازنشستگان از سوی بانک رفاه کارگران

مدیرعامل بانک رفاه کارگران از پرداخت حدود 700 هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مبلغ بیش از 80 هزار میلیارد ریال از سوی این بانک به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی، در دولت مردمی سیزدهم خبر داد.

به گزارش برداشت روز،  دکتر اسماعیل للـه‌گانی در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی بانک رفاه کارگران به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، پرداخت این تسهیلات را در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی توصیف کرد و خاطرنشان کرد: در همین مدت در مجموع بالغ بر یک میلیون فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مبلغ بیش از ۳۵۴ هزار میلیارد ریال از سوی این بانک پرداخت شده است و این در حالی است که حدود ۲۲۲ هزار فقره تسهیلات نیز در قالب طرح‌های تسهیلاتی با اولویت بازنشستگان پرداخت شده است.

وی با اشاره به تسهیلات پرداختی به سازمان تأمین اجتماعی و حوزه سلامت کشور گفت: در این راستا حدود ۱۶۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح‌های رفاه کالا و خدمات، امید رفاه، رفاه دانا، کرامت، جهش مهر سلامت و… از سوی بانک رفاه کارگران پرداخت شده است.

به گفته مدیرعامل بانک رفاه کارگران، در دولت مردمی سیزدهم بالغ بر ۲۰۰ همت تسهیلات از سوی این بانک به بخش‌های مختلف اقتصادی پرداخت شده است.

دکتر للـه‌گانی تصریح کرد: بانک رفاه کارگران در همین مدت بالغ بر ۵۹۰ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه غیرحضوری به مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی به مبلغ بیش از ۶۲.۱۹۳ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

 

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌