۱۴ بهمن ۱۴۰۲ | 13:27
کد خبر : 155928

مدیرعامل بیمه آسیا در دیداربا شبکه فروش سرپرستی منطقه پنج:

مشارکت جدی نمایندگان بیمه آسیا در بحث بازاریابی هدفمند

مدیرعامل بیمه آسیا و هیات همراه در شیراز با شبکه فروش منطقه پنج دیدار کردند.

به گزارش برداشت روز،  به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا که با هیات همراه به استان فارس سفر کرده بودند، در دیدار با شبکه فروش استان فارس ضمن تبریک ایام ا.. دهه فجر و همچنین کسب رتبه یک بیمه آسیا در جمع صد شرکت برتر ایران در حوزه بیمه، اظهار داشت: موفقیت های بیمه آسیا بیانگر همراهی کارکنان و شبکه فروش توانمند بیمه آسیاست؛ باید قدردان این همراهی باشیم و زحمات ارزشمند شبکه فروش حرفه ای بیمه آسیا بسیار ارزنده و درخور قدردانی است.

🔹مدیرعامل بیمه آسیا مشارکت جدی نمایندگان در بحث بازاریابی هدفمند را ضروری دانست و بیان داشت: نمایندگان باید در این حوزه وارد شوند واز ظرفیت های خود استفاده کنند و به طور حتم شرکت از آنها پشتیبانی خواهد کرد. ما اینجا هستیم که از نزدیک به مسائل و چالش های شما گوش فرا دهیم و همراهیتان کنیم.

🔹در ادامه این نشست صمیمانه، هر یک از نمایندگان به بیان اظهارات و درخواست های خود پرداختند و مدیرعامل بیمه آسیا و هیات همراه نیز ضمن پاسخگویی، رهنمودهایی را ارائه نمودند.

🔹در این دیدار که به میزبانی انجمن صنفی نمایندگان بیمه آسیا در استان فارس برگزار شد، سید مهدی صادقی عضو هیات مدیره و معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی، فرامرز خجیر عضو هیات مدیره و معاون بیمه های اشخاص و مسئولیت و همچنین غلامرضا سرلک معاون فنی بیمه های اموال و بهروز ناظمی معاون امور استان ها و شبکه فروش و تنی چند از مدیران و نیز سرپرست منطقه پنج و رییس شعب استان، مدیرعامل را همراهی می کردند.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌