۱۳ بهمن ۱۴۰۲ | 18:43
کد خبر : 155834

کسب بالاترین حد نصاب در سنجش های کیفی

عملکرد درخشان امیرکبیر در ارزیابی تعالی صنعت پتروشیمی

دهمین دوره ارزیابی تعالی سازمانی با حضور ارزیابان ارشد صنعت پتروشیمی ایران، از تاریخ هفتم لغایت نهم بهمن ماه در مجتمع پتروشیمی امیرکبیر برگزار شد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی امیرکبیر، دکتر سعید صادقی در اختتامیه رویداد ارزیابی تعالی، ضمن تقدیر از زحمات پرسنل و مدیران بخش های مختلف این شرکت در همکاری با تیم های ارزیاب گفت: تعالی در یک مجموعه، جز با همدلی و تلاش میسر نمی شود و در این راه، کارکنان امیرکبیر فراتر از حد انتظار ظاهر شده اند.

مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر با تقدیر از تیم شش نفره ارزیابان و زحمات بی شائبه آنها در طی این مدت خاطرنشان کرد: هر کدام از بخش های شرکت امیرکبیر مانند یک قطعه از مجموعه ای بزرگ، وظایف خود را به نحو احسن انجام داده اند و رضایت ارزیابان و ثبت نمرات بالا موید صحت این مطلب است.

صادقی در ادامه گفت: پتروشیمی امیرکبیر از شرکت های سرآمد در صنعت پتروشیمی است که در آخرین ارزیابی صورت گرفته در سال ۱۳۹۶ موفق به دریافت تقدیرنامه پنج ستاره گردیده است که امیدواریم در دوره جدید، موفق به دریافت تندیس ویژه دهمین دوره تعالی صنعت پتروشیمی گردیم.

وی افزود: پتروشیمی امیرکبیر در بخش های تولید، بازرگانی، منابع انسانی، برنامه ریزی و مدیریت و چند آیتم دیگر مورد سنجش کیفی قرار گرفت که بحمدلله در تمام این موارد حد نصاب درخشانی از خود بجای گذاشته است.

دکتر صادقی با اعلام رضایت از عملکرد واحد های ایمنی و بهداشت HSE و محیط زیست اعلام کرد: این شرکت با نوآوری در حوزه های هایتک و همچنین خودکفایی در تولید خلاقانه محصولات ایران ساخت و حمایت کامل از تولیدات داخلی، رضایت صددرصدی ارزیابان صنعت پتروشیمی را کسب کرده است که این موضوع سبب تعهد بیشتر و تلاش مضاعف در جهت حفظ این روند رو به رشد خواهد شد.

دکتر جبل عاملی سر ارزیاب تیم تعالی صنعت پتروشیمی نیز، ضمن اعلام خرسندی از روند نظارت و سنجش واحد های مختلف گفت: صنعت پتروشیمی به عنوان پیشران صنایع اقتصادی کشور، باید در بهترین وضعیت عملکردی قرار داشته باشد و با تقویت زنجیره تامین، شاهد رشد تولید باشیم.

در پایان، جبل عاملی ضمن تجلیل از همکاری کامل مجموعه امیرکبیر افزود: ارزیابی های صورت گرفته بر اساس الگوی EFQM2020 انجام پذیرفته است و بر اساس آن تمامی اطلاعات، مستندات و موارد متعددی مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفته اند.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌