۱۰ بهمن ۱۴۰۲ | 18:51
کد خبر : 155517

بافق میزبان «همت» در «بافقی نو»

به همت مرکز نوآوری و کارآفرینی «بافقی نو» کاراگاه کارافرینی و کسب و کار "همت" در شهرستان بافق برگزار شد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران- بافق؛ اولین جلسه کارگاه کارآفرینی و کسب و کار “همت” در سه ویژه برنامه ، با حضور برخی از دانشجویان، اصناف و کارآفرینان شهرستان بافق و عموم شهروندان در محل مرکز نواوری و کار آفرینی بافقی نو برگزار شد و جلسه دوم آن قبل از پایان سال برگزار خواهد شد و در ان شرکت کنندگان عملکرد خود را ارائه خواهند نمود.

دکتر محمد حسین قمری ، رییس مرکز اتاق اصناف وزرات صنعت،معدن و تجارت که به عنوان دبیر رویداد همت شخصا در بافق به عنوان سخنران و مدرس حضور داشتند، ضمن تشکر از مدیرعامل محترم شرکت جناب آقای مهندس حمیدیان و ابراز خرسندی از استقبال و حضور علاقمندان در این رویداد، گفت: کارگاه کار آفرینی با رویداد ” همت” یک کارگاه “محله محور و مردم نهاد” است که به توسعه کسب و کار خرد و خانگی می پردازد.

وی هدف از برگزاری رویداد “همت” را ایجاد شور و انگیزه در بین جوانان و کارآفرینان و عموم شهروندان دانست و افزود: این رویداد که از پشتوانه خوبی در وزرات صمت به عنوان متولی و همچنین وزرات کار، وزرات اقتصاد و بانک پاسارگاد بهره مند است موجب می شود که افراد دارای ایده بتواند کسب و کار را راه اندازی نمایند.

دکتر قمری تصریح کرد: در جلسه اول کاراگاه “همت” ضمن معرفی رویداد همت و ارائه مطالب اموزشی؛ هر کدام از حاضرین در جلسه در صورت تمایل مبلغ ۲۰۰ هزار تومان به عنوان سرمایه اولیه دریافت می کنند و به آنها دو هفته فرصت داده می شود تا سرمایه دریافتی را افزایش دهند.

وی افزود: بعد از دو هفته افرادی که درآمد کسب کردند به ارائه عملکرد خود می پردازند، و ۵ برابر درآمد کسب شده به صورت مشارکت به آنها اهدا می شود و این فرایند ادامه دارد تا زمانی که فرد به یک کارآفرین تبدیل شود و بتواند دیگران را نیز استخدام کند.

رییس اتاق اصناف وزرات صمت ادامه داد: افرادی که بتوانند این چالش را با موفقیت طی نمایند از کمک های حامیان رویداد همت در جهت تامین سرمایه در گردش و توسعه در بازار و … بهره مند خواهند شد.

دکتر قمری فرمودند : در حال حاضر با زحمات عزیزان در مرکز نوآوری و کارآفرینی بافقی نو، سه کاراگاه در شهرستان بافق برگزار شده است و انتظار داریم که حداقل بیست کسب و کار موفق در این شهرستان داشته باشیم.

و در پایان جناب آقای دکتر قمری از زحمات و تلاش های عزیزان در مرکز نوآوری و کارآفرینی بافقی نو جهت برگزاری این رویداد تشکر و قدردانی نمودند.

 

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌