۲۷ تیر ۱۳۹۹ | 20:02
کد خبر : 15505

نشست خبری چهارمین جشنواره فیلم کوتاه بانک پاسارگاد

نشست خبری چهارمین جشنواره فیلم کوتاه بانک پاسارگاد با محوریت حمایت از تولید و رشد اقتصاد ملی و مراسم رونمایی از پوستر جشنواره صبح روز ۲۵ تیرماه ۱۳۹۹ با حضور خبرنگاران در ساختمان مرکزی بانک پاسارگاد برگزار شد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی بانک پاسارگاد، چهارمین جشنواره فیلم کوتاه بانک پاسارگاد در دو بخش داستانی و مستند و با هدف حمایت از تولید و رشد اقتصادی ملی برگزار خواهد شد. افراد در قالب دو گروه استعدادهای جوان ( که تاکنون تجربه ساخت حرفه ای فیلم را نداشته اند) و همچنین فیلم سازان حرفه ای، امکان شرکت در این جشنواره را خواهند داشت.

جشنواره فیلم کوتاه بانک پاسارگاد در دو مرحله برگزار خواهد شد. در مرحله اول لازم است تا شرکت کنندگان آثار خود را در مدت زمان ۱۸۰ ثانیه تا حداکثر ۱۰ دقیقه، در ابعاد استاندارد (حداقل ۷۲۰) و در دو کیفیت مناسب بازبینی و اکران، در دو فرمت MP4 و HD یا FHD تهیه و برای دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند. لازم به یادآوری است اطلاعات و رزومه کامل شرکت کنندگان حرفه ای نیز باید در زمان ارسال آثار دریافت شود.

پذیرش نسخه نهایی آثار به همراه عکس کارگردان تا پایان شهریور ماه سال جاری امکان پذیر خواهد بود و پس از بررسی و ارزیابی آثار ارسالی توسط هیأت انتخاب، به مرحله نهایی راه خواهد یافت.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌