۲۷ تیر ۱۳۹۹ | 19:54
کد خبر : 15496

آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه آسیا (سهامی عام)

آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه آسیا

الف- زمان و محل برگزاری مجمع عمومی :
از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۰۹:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس خیابان سپهبد قرنی تقاطع خیابان آیت اله طالقانی ضلع شمال غربی تقاطع شماره ۹۴ برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

ب– دستور جلسه :
استماع گزارش هیئت‌ مدیره و بازرس قانونی.
تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
انتخاب حسابرس و بازرس قانونی
انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار
تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره
تعیین پاداش هیئت مدیره
سایر موارد
توضیحات:
اتخاذ تصمیم در خصوص تقسیم سود سال مالی ۱۳۹۸ – تعیین اکچوئر رسمی بیمه طبق آئین نامه ۷۸ شورای عالی بیمه – سایر موارد قابل طرح که در صلاحیت مجمع عمومی عادی باشد.

ج-نحوه دریافت برگ حضور در جلسه :
با توجه به ابلاغیه شماره ۴۴۰/۰۵۰/ب/۱۳۹۸ مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا مبنی بر برگزاری مجامع عمومی شرکتها با حضور حداکثر ۱۵ نفر از سهامداران حقیقی و حقوقی، لذا به اطلاع سایر سهامداران می رساند امکان حضور مجازی در این مجمع از طریق پایگاه اطلاع رسانی شرکت بیمه آسیا به نشانی www.bimehasia.com بخش خدمات الکترونیک (پخش زنده مجمع عمومی سال ۱۳۹۸) فراهم شده است. ضمناً سهامداران می توانند سوالات خود را به شماره ۰۹۳۳۵۰۵۲۳۲۴ پیامک کنند.

♦️ تلاش میکنیم با اتکاء به دانش و تجربه 14 ساله خود در بورس سهام ایران بهترین پورتفو را پیشنهاد و سودآورترین سهام را برای شما تحلیل و تشریح کنیم.

جویندگان سهام طلایی

https://t.me/GoldenStockQuesters

لباسکار صنعتی کسا