۰۴ بهمن ۱۴۰۲ | 18:23
کد خبر : 154818

در جدیدترین رده‌بندی سالیانه شرکت‌های برتر ایران، اعلام شد:

مبین انرژی خلیج‌فارس، برترین شرکت انرژی در کشور

مبین انرژی خلیج‌فارس، با کسب دو رتبه برتر در شاخص فروش، جایگاه خود را در صنعت انرژی کشور تثبیت کرد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط‌عمومی شرکت مبین انرژی خلیج‌فارس، این مجموعه به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های انرژی کشور، در بیست و ششمین ارزیابی IMI-100، با کسب دو رتبه برتر در شاخص فروش، برترین شرکت گروه انرژی در کشور شد.
این مراسم امروز با حضور وزرای صمت و اقتصاد و جمعی از مدیران ارشد اقتصادی و صنعتی کشور در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد.
این همایش زیر نظر سازمان مدیریت صنعتی ایران، به‌عنوان معتبرترین و مهم‌ترین و تنها مرجع رتبه‌بندی شرکت‌ها در همایش‌های اقتصادی کشور شناخته می‌شود و باهدف معرفی و تقدیر از شرکت‌های برتر کشور در زمینه‌های مختلف اقتصادی، برگزار می‌شود.
در این همایش، شرکت‌ها بر اساس ۳۲ شاخص مختلف مانند فروش، سودآوری، صادرات، اشتغال‌زایی و مسئولیت‌پذیری اجتماعی، مقایسه، سنجش و رتبه‌بندی می‌شوند.
مبین انرژی خلیج‌فارس، با کسب رتبه اول کشوری در شاخص فروش در گروه انرژی و رتبه ۳۸ در شاخص کلی‌فروش در بین ۵۰۰ شرکت، نشان داد که همچنان در مسیر رشد و تعالی قرار دارد.
شرکت مبین انرژی، با کسب این موفقیت‌ها، بار دیگر نشان داد که یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت انرژی کشور است و با ادامه تلاش‌های خود، در مسیر رشد و تعالی قرار دارد.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌