۲۷ تیر ۱۳۹۹ | 19:30
کد خبر : 15441

ایران‌ مال، قطب جدید فعالیت‌های بورسی

مدیر عامل و اعضای هیات مدیره بانک آینده به همراه جمعی از کارگزاران بازار بورس و مدیران اجرایی ایران‌مال چگونگی تاسیس مرکز فعالیت‌های بورسی در ایران‌مال را بررسی کردند.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط‌عمومی بانک آینده، در این نشست که جمعی از مدیران ارشد بازار سرمایه و کارگزاری‌های عمده بورس و مدیران ارشد بانک آینده و ایران‌مال حضور داشتند، بر ضرورت برپایی مرکزی جامع برای فعالیت‌های بورسی اعم از مبادلات بورس، آموزش و دیگر فعالیت‌های مرتبط با بازار سرمایه تاکید شد.

در این نشست رییس اسبق سازمان بورس و مدیر عامل کنونی بانک آینده با اشاره به استقبال سرمایه‌گذاران و مردم از حضور در بازار بورس، ظرفیت‌های بازار بزرگ ایران را برای میزبانی کارگزاری‌های بورس و پاسخ به مراجعات مردمی برشمرد. آقای دکتر محمد فطانت اظهار داشت: زیرساخت‌های ایران‌مال در بخش فنی، تجاری، گردشگری و فرهنگی می‌تواند پاسخگوی همه نیازهای کارگزاران بورس و مراجعه‌کنندگان به آنان باشد.

♦️ تلاش میکنیم با اتکاء به دانش و تجربه 14 ساله خود در بورس سهام ایران بهترین پورتفو را پیشنهاد و سودآورترین سهام را برای شما تحلیل و تشریح کنیم.

جویندگان سهام طلایی

https://t.me/GoldenStockQuesters

لباسکار صنعتی کسا