۲۷ دی ۱۴۰۲ | 18:55
کد خبر : 153960

بازدید مدیرعامل شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان از مجتمع گندله‌سازی بهاباد

مدیرعامل شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان در بازدید از مجتمع گندله‌سازی بهاباد بعنوان یکی دیگر از مجموعه‌های این شرکت صنعتی، از تسریع پیشرفت این پروژه در برنامه پیش رو خبر داد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان در این بازدید بخش‌های مختلف این شرکت که علاوه بر مجموعه گندله‌سازی، کارخانه کنسانتره را نیز در بر می‌گیرد مورد بررسی قرار گرفت و دکتر صادقیان از نزدیک در جریان روند میزان پیشرفت ساخت مجتمع گندله سازی بهاباد قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان با اشاره به فرصت کم تا پایان سال، و اجرایی نشدن بخش‌هایی از برنامه‌های پیش‌بینی شده این پروژه بر تلاش شبانه‌روزی پیمانکاران فعال در گندله‌سازی بهاباد به خصوص شرکت پامیدکو‌ تاکید کرد.

وی با حضور در بخش‌های مختلف کارخانه و بررسی آخرین ساخت‌وسازها و پیشرفت فازهای مختلف در حال اجرا توسط پیمانکاران از نزدیک با تمامی مدیران و سرپرستان بخش‌های مختلف پیمانکاری به بحث و تبادل نظر پرداخت.

گفتنی است در این سفر یک‌روزه دکتر صادقیان ضمن تشریح برنامه‌های خود در شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان با مدیران اجرایی این پروژه عظیم صنعتی جلساتی را برگزار نمود.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌