۲۰ دی ۱۴۰۲ | 19:28
کد خبر : 153099

همه خدمات وین کارت که از آن اطلاع ندارید

هوشمندسازی اقتصاد یکی از ضرورت های اقتصاد ایران است، نظام بانکداری نیز از این رویه مستثنی نبوده و باید با هوشمندسازی خدمات نوظهوری به مردم ارائه کند.

به گزارش برداشت روز، طبق گفته های مهران محرمیان معاون فناوری های نوین بانک مرکزی اقتصاد علم داده‌ها و تحلیل داده‌ها با روش علمی است، نظارت هوشمند نیز باید مبتنی بر داده باشد.
افتتاح حساب بدون حضور در بانک
بانک ها در دوره جدید باید با خدمات ویژه مشتریان را جذب کنند، بانک سامان نیز در راستای هوشمندسازی و ارائه خدمات ویژه خدمات بانکی وین کارت را رونمایی کرد. برای افتتاح حساب نیاز به حضور بانک نبوده و تنها از طریق نرم افزار موبایل می توان این کار را انجام داد.
دریافت سود بانکی
یکی از خدمات ویژه وین کارت، دریافت سود بانکی با موجودی حساب است، دارنده کارت علاوه بر استفاده روزمره از کارت و جابجایی پول بر میزان پولی که در حساب مانده نیزسود دریافت می کند که این نوع دریافت سود بسیار مناسب است. سود به صورت ماه شمار بوده و این جذابیت را بیشتر کرده است و سود برحداقل مانده کارت تعلق میگیرد.
همانطور که می دانید برای دریافت سود بانکی در برخی از بانک ها باید حساب را فریز کرده تا با مانده یک سال ، سود بانکی تعلق بگیرد.
روش بعدی دریافت سود بانکی خریدن صندوق های سرمایه گذاری درآمدثابت در بورس است که سرمایه گذار باید پول را در پرتفوی کارگزاری بلوکه کند تا سود دریافت کند.
در خدمت جدید وین کارت دیگر نیازی به بلوکه کردن پول نبوده و به میانگین موجودی نقد حساب سود تعلق گرفته تا فردی اگر نیاز فوری برای پول داشته باشد معطل نشده و هم زمان بتواند سود خوبی را نیز دریافت کند.
جوایز قرعه کشی فصلی وین کارت
علاوه بر دریافت سود نقدی ، با دریافت وین کارت شانس برنده شدن در جوایز فصلی بانک سامان را نیز کسب خواهید کرد و نکته اینجاست که با افزایش تراکنش و افزایش واریز به حساب این شانس افزایش می یابد. در هر فصل، ۴ میلیارد تومان جایزه نقدی به برندگان خوش‌شانس وین تعلق می‌گیرد.
۲۰ جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی و ۲۰۰ جایزه ۱۰ میلیون تومانی برای برندگان خوش شانس وین کارت است.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌