۲۰ دی ۱۴۰۲ | 13:57
کد خبر : 152989

سیمان داراب مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده برگزار می‌کند

سیمان داراب مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده برگزار می‌کند، بر اساس آگهی منتشر شده در شبکه کدال، مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده شرکت سیمان داراب روز چهارشنبه یازدهم بهمن ماه با موضوع تعیین اعضای هیئت مدیره برگزار خواهد شد.

به گزارش برداشت روز،  به نقل از اکوپرشین: اواخر آذرماه بود که شرکت سرمایه‌گذاری سپه که مالک بیش از ۱۶ درصد از سهام سیمان داراب است، با یک سرمایه‌گذاری جدید میزان سهام خود را به بیش از ۲۰ درصد افزایش داد.

بر اساس ماده ۹۵ لایحه قانونی اصلاح موادی از قانون تجارت، «سهامدارانی که اقلاً یک پنجم سهام شرکت را مالک باشند، حق دارند که دعوت صاحبان سهام را برای تشکیل مجمع عمومی از هیأت‌مدیره خواستار شوند».

مجمع مذکور برای شرکت سیمان داراب نیز به درخواست شرکت سرمایه‌گذاری سپه و در جهت اعمال همین ماده قانونی برگزار خواهد شد.

مجمع عمومی عادی سالیانه سیمان داراب در تیرماه امسال تشکیل شد و شرکت‌های سرمایه‌گذاری استان فارس و استان خراسان جنوبی، سرمایه‌گذاری سپه، سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع سیمان (سیدکو) و سرمایه‌گذاری سایه گستر سرمایه اعضای هیئت مدیره آن را تشکیل می‌دهند.

بر اساس صورتجلسه هیئت مدیره ۱۹ شهریورماه، اکبر مجیدپور به نمایندگی از سرمایه‌گذاری استان خراسان جنوبی به عنوان مدیرعامل و حمیدرضا متقاعدی به نمایندگی از سرمایه‌گذاری استان فارس به عنوان رئیس هیئت مدیره سیمان داراب مشغول به فعالیت هستند.

البته این صورتجلسه توسط نمایندگان شرکت‌های سرمایه‌گذاری سپه و سیدکو امضا نشده و فقط به امضای سه عضو دیگر رسیده است.

مجیدپور از سال ۱۳۸۲ تا ۱۳۹۳ به عنوان مدیرعامل و پس از آن نیز (به جز مدت کوتاهی) به عنوان عضو هیئت مدیره سیمان داراب مشغول به فعالیت بوده است.

متقاعدی نیز که از سال ۹۰ تا کنون عضو هیئت مدیره این شرکت بوده، از سال ۱۳۹۳ تا ۱۴۰۱ به عنوان مدیرعامل شرکت سیمان داراب فعالیت داشته است.

بنابراین می‌توان گفت در بیست سال گذشته این دو شخص به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره، جزء جدایی ناپذیر مجموعه مدیریت ارشد سیمان داراب بوده اند.

 

♦️ تلاش میکنیم با اتکاء به دانش و تجربه 14 ساله خود در بورس سهام ایران بهترین پورتفو را پیشنهاد و سودآورترین سهام را برای شما تحلیل و تشریح کنیم.

جویندگان سهام طلایی

https://t.me/GoldenStockQuesters

لباس کار صنعتی‌ | تجارتخانه آراد برندینگ