۱۶ دی ۱۴۰۲ | 16:32
کد خبر : 152527

مدیر همایش و نمایشگاه ایران پتروکم خبر داد:

حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و محصولات ساخت ایران، مهم‌ترین رویکرد نمایشگاه ایران پتروکم ۱۴۰۲/ استقبال بیش از ۲۰۰ شرکت از این رویداد

دبیر شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه ایران پتروکم خبر داد که این رویداد از تاریخ ۲۴ لغایت ۲۶ بهمن‌ماه با حضور مقامات و شخصیت‌های بلندپایه داخلی، هیئت‌های خارجی و مجموعه‌های صنفی مرتبط با صنعت پتروشیمی در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

به گزارش برداشت روز،  به نقل از ستاد خبری رویداد ایران پتروکم ۱۴۰۲، دکتر مهدی سالم، ضمن عرض تسلیت و محکوم‌کردن حادثه تروریستی کرمان در سالگرد شهادت سردار دل‌ها، حاج‌قاسم سلیمانی که منجر به شهادت و مجروح شدن تعداد زیادی از هم‌وطنان کشورمان شد، اظهار داشت: برای اولین‌بار حضور پررنگ پارک‌های پایین‌دست در این نمایشگاه و طراحی بخش ویژه، روایت پیشرفت در صنعت پتروشیمی را در این نمایشگاه خواهیم داشت.
وی با اشاره به اینکه اولین نمایشگاه ایران پتروکم متعلق به صنعت پتروشیمی، میان دستی‌ها و پایین‌دستی‌ها محسوب می‌شود گفت: نمایشگاه پتروکم با حمایت معنوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی از سه‌شنبه ۲۴ بهمن امسال در جزیره کیش آغاز به کار خواهد کرد.
مدیر ارتباطات و توسعه برند شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، در ادامه اظهار داشت: از همه هلدینگ‌های بزرگ پتروشیمی و شرکت‌های پتروشیمی مرتبط که با هلدینگ خلیج‌فارس همکاری می‌کنند و در این صنعت فعال هستند دعوت شده تا در این نمایشگاه حضور جدی و مؤثر داشته باشند.
وی از برگزاری این رویداد در خصوص اهداف برگزاری ایران پتروکم، تصریح کرد: هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه که با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی وزارت علوم و شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار می‌شود، برقراری ارتباط بین شرکت‌های دانش‌بنیان و مجموعه‌های ساخت داخل با بزرگ‌ترین شرکت‌ها و مجموعه‌های پتروشیمی کشور است.
مدیر همایش و نمایشگاه ایران پتروکم افزود: در این نمایشگاه، نشست‌های تخصصی برای تبادل اطلاعات و انتقال دانش بین این شرکت‌ها برگزار خواهد شد.
وی همچنین از حضور پررنگ شرکت‌های پتروشیمی در این نمایشگاه خبر داد و افزود: برای اولین‌بار حضور پارک‌های پایین‌دست در نمایشگاه را شاهد خواهیم بود ضمن آنکه تاکنون بیش از ۲۰۰ شرکت برای حضور در این نمایشگاه ثبت‌نام کرده‌اند.
سالم در ادامه از حضور بانک‌ها و مجموعه‌های سرمایه‌گذار در نمایشگاه پتروکم خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی خوبی برای حضور گسترده مجتمع‌ها و فعالان پتروشیمی، شرکت‌های دانش‌بنیان، سیستم بانکی و بازار سرمایه و تولیدکنندگان فعال بخش خصوصی باهدف گذاری عقد قراردادها و تفاهم‌نامه‌ها صورت پذیرفته که نویدبخش کسب دستاوردهای جدید و توسعه بیش‌ازپیش در صنعت ارزش‌آفرین پتروشیمی خواهد بود.
دبیر شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه ایران پتروکم در پایان از همه علاقه‌مندان، کارشناسان و دانشجویان دعوت کرد با حضور در نمایشگاه پتروکم از آخرین دستاوردهای صنعت پتروشیمی بازدید به عمل‌آورند.
گفتنی است، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این رویداد می‌توانند به سایت https://iranpetrochem.com/ مراجعه کنند.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌