۱۲ دی ۱۴۰۲ | 13:18
کد خبر : 152099

اعلام آمادگی بانک رفاه برای کمک به تامین مالی ایران‌خودرو

مدیرعامل بانک رفاه: بارزترین خصوصیت ایران‌خودرو حرکت به سمت فناوری‌های جدید است

مدیرعامل بانک رفاه کارگران با اشاره به مذاکرات صورت گرفته برای توسعه همکاری و تعامل با ایران‌خودرو، گفت: با توجه به شعار مهار تورم و رشد تولید، یکی از رسالت‌های شبکه بانکی حمایت از تولید، تقویت و افزایش تولید در شرکت‌های صنعتی است و ایران‌خودرو به عنوان خودروساز بزرگ کشور اقدامات بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف طراحی و تولید محصولات جدید انجام داده است.

به گزارش برداشت روز،  اسماعیل لله‌گانی در حاشیه بازدید از مرکز تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران‌خودرو، افزود: بارزترین خصوصیت ایران خودرو حرکت به سمت فناوری ها جدید، استفاده از دانش فنی، توسعه خطوط تولید مطابق با تکنولوژی روز و طراحی محصولات با کیفیت و منطبق با استانداردها و نیاز مشتریان با اتکا با توان و تخصص ظرفیت‌های داخل کشور است و این موارد در ایران خودرو نهادینه شده است.
وی تولید محصول ری‌را را نشان از نگاه خاص مدیران ایران خودرو به ظرفیت‌های داخلی دانست و گفت: طراحی و تولید خودرو ری‌را بنزینی و برقی و تارا با بیش‌ترین سهم تولید از توان داخلی در شرایط تحریم ظالمانه باعث افتخار به وجود شرکت‌های بزرگی مانند ایران خودرو است که نقش مهمی در کاهش وابستگی صنعت خودرو به خارج را دارد و مایه مباهات است.
مدیرعامل بانک رفاه افزود: با توجه به این‌که بانک رفاه یکی از بانک‌های مهم کشور است، می‌تواند در حوزه‌هایی چون تامین نیاز مالی ایران خودرو همکاری کند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو نیز در نشست با مدیرعامل بانک رفاه کارگران، بر توسعه همکاری با بانک رفاه کارگران در زمینه تامین مالی پروژه‌های تولید و توسعه محصولات تاکید کرد.
علیمردان عظیمی اظهار کرد: با توجه به گستردگی فعالیت در گروه صنعتی ایران‌خودرو و وجود ظرفیت‌های متعدد در حوزه‌های تولید، توسعه، منابع انسانی و شرکت‌های گروه، مایل هستیم برای تامین مالی از طریق بانک رفاه کارگران، همکاری‌ها را تقویت کنیم.
وی بر ملموس و مثبت بودن نتایج این همکاری تاکید کرد و گفت: تامین مالی برای اجرای برنامه‌های توسعه‌ای اولویت ایران خودرو است که امیدواریم با همکاری بانک رفاه کارگران، اقدامات مثبت و موثری در این زمینه صورت گیرد.
مدیرعامل بانک رفاه و هیات همراه از سالن‌های بدنه‌سازی، مونتاژ و نمایشگاه محصولات ایران‌خودرو در معاونت تحقیقات، طراحی و تکوین محصول بازدید کردند.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌