۰۹ دی ۱۴۰۲ | 16:33
کد خبر : 151732

مدیرعامل بیمه ایران با رییس اتاق بازرگانی مشهد دیدار کرد

رییس هیات مدیره بیمه ایران در امتداد معرفی توانمندی های گروه مالی بیمه ایران در جریان سفر به خراسان رضوی با رییس اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی خراسان رضوی دیدار و به معرفی آخرین دستاوردهای بیمه ای شرکت به گفتگو پرداخت.

به گزارش برداشت روز،  حسن شریفی در این گفتگو که در محل اتاق بازرگانی انجام شد،آمادگی گروه مالی بیمه ایران برای مشارکت در پروژه های سرمایه گزاری سوداور را اعلام و از اتاق درخواست کرد ضمن معرفی این فرصتهای سرمایه گزاری در زمینه بررسی اهلیت شرکای تجاری نیز به بیمه ایران کمک نماید.
شریفی در ادامه با اشاره به نقش نمایندگان به عنوان بخش خصوصی همکار با بیمه گر گفت:در بیمه ایران قائل به اصالت و دادن نقش به بخش خصوصی هستیم .
محمدرضا توکلی زاده رییس اتاق نیز ضمن ابراز خرسندی از دیدار با مدیرعامل بزرگترین بیمه گر کشور و استقبال از نگاه به سمت سوداوری در شرکت، با اشاره به کمبود منابع در اقتصاد کشورآمادگی در اختیار گذاشتن ظرفیت اتاق برای ورود گروه مالی بیمه ایران به پروژه های اقتصادی را اعلام نمود.
گفتنی است در ابتدای این دیدار خصالی مدیرکل بیمه ایران در خراسان رضوی ضمن تشریح وضعیت همکاری فی‌مابین با اتاق ،امادگی ارائه مشاوره و خدمات بیمه ای را مطرح و مقرر شد هماهنگی لازم برای حضور در جلسات اتاق با هدف تشریح خدمات بیمه ایران برای اعضاء فراهم گردد .

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌