۰۹ دی ۱۴۰۲ | 13:28
کد خبر : 151669

مدیر عامل بیمه ایران در سفر به استان خراسان رضوی خبر داد؛

روزانه ۱۰۱ میلیارد تومان خسارت پرداخت میکنیم

در ادامه سفرهای استانی ، حسن شریفی در برنامه ای فشرده با همکاران سبزوار ،نیشابور ، تربت حیدریه و شعب سجاد ،امام رضا(ع)، غدیر و زیست خاور در مرکز استان دیدار کرد.

به گزارش برداشت روز،  در این دیدارها که با همراهی عبدالصمد خدامی معاون امور شعب ،استانها و حقوقی و مهدی مونسان مدیرکل دفتر هیات مدیره ،خصالی مدیرکل شعب استان خراسان رضوی و با حضور کانون نمایندگان هر شعبه انجام شد ،راهبردهای کلان شرکت طرح و نقطه نظرات کارکنان و نمایندگان در خصوص موضوعات روز شرکت به تبادل نظر گذاشته شد.
حسن شریفی در سبزوار ضمن اظهار خوشوقتی از توفیق حضور در میان همکاران گفت: با همدلی و همت کارمند و مدیر و نماینده و تعصب تعلق خاطر به شرکتی ۸۸ ساله توانستیم در ۹ماهه ابتدایی سالجاری با دستیابی به رکورد فروش ۴۷/۷ همت ، فروش کل شرکت در سال گذشته را پشت سر قرار دهیم و لذا من با صدای بلند از همکاران و نمایندگان تشکر میکنم.
وی با اشاره به مزیت قدیمی بودن نشان تجاری بیمه ایران گفت: یک زمانی مزیت شرکت صرفا برند بود اما راهبرد به سمت مزیت سازی تغییر کرد. مهمترین این مزیتها پرداخت با کیفیت خسارت ، تفویض اختیار ،خدمات برخط و حضور مدیران در میان کارکنان می‌باشد.
با همین رویکرد شاهد حضور مدیرعامل برای اولین بار در ، تاریخ شعبی مثل سبزوار هستیم.
شریفی در ادامه با طرح این سوال که چرا بعضی از مدیران اختیارات خود را تفویض نمی کنند گفت: یکی از مهمترین شاخص های ارزیابی مدیران تفویض اختیار به کار کنان و نمایندگان واجد شرایط میباشد.
-پرداخت روزانه بیش از ۱۰۱ میلیارد تومان خسارت در ۹ ماهه نشان‌دهنده وضعیت مطلوب مالی شرکت می‌باشد که دلیلی برای افزایش فروش حق بیمه نیز است.
رییس هیات مدیره در دیدار از شعبه نیشابور با تشکر از اداره کل پشتیبانی بابت نوسازی درخور تحسین شعبه نیشابور،اظهار کرد:دلتنگ دیدار تک به تک با همکارانم هستم و از ابتدای کار گفته ام که به تنهایی نمیشود شرکت را اداره کرد.
شریفی با اظهار اینکه همواره نگران معیشت همکارانم هستم اضافه کرد: دنبال یک مدلی هستیم که چطور میتوانیم با رعایت نظرات واحد‌های نظارتی اما میزان دریافتی همکاران را بالا ببریم.
مدیرعامل که در آخرین برنامه از روز اول سفر در شعبه تربت حیدریه با همکاران نشست برگزار می کرد، با تشکر از همکاران که تا ساعت ۱۱ منتظر بودند گفت: از همه همکاران و مدیران قبلی شعبه تشکر میکنم و تاکید میکنم برای خدمت بهتر به مردم باید آموزش مداوم ببینیم و برای اینکه فروش با کیفیت داشته باشیم لازم است با جدی گرفتن وصول مطالبات شرایط مالی خودمان را مطلوب کنیم.
– همواره به همکاران تاکید کرده ام رابطه خوب خودتان با نماینده را حفظ کنید چرا که باور دارم اگر نمایندگان نباشند چراغ شرکت رو به خاموشی می‌رود.اما اگر نماینده ای نخواهد با سیاستهای شرکت همراهی کند حتما از دایره همکاران ما خارج خواهد شد .
-در خصوص معیشت همکاران دغدغه جدی داریم نشانه آن هم پرداخت یکجای وام،کیف پول رفاهی ،پرداختهای مناسبتی،اعطای پست به همکاران قراردادی و برقراری شرایط یکسان برای ارتقاء همکاران با ارزیابی ۳۶۰درجه که همگی افتخاری برای شرکت می‌باشد. اما محدودیت‌هایی هم داریم که مهمترین انها دولتی بودن است .
این گزارش اضافه می کند مدیرعامل بیمه ایران و هیات همراه در روز دوم سفر به استان خراسان رضوی از شعب سجاد ،غدیر،امام رضا(ع)، زیست خاور بازدید و با همکاران بصورت رو در رو دیدار کرد.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌