۰۵ دی ۱۴۰۲ | 19:05
کد خبر : 151310

چه درون‌گرا چه برون‌گرا؛ این جایزه برای همه است

شما خودتان را به عنوان فردی درون‌گرا می‌شناسید یا برون‌گرا؟ آیا فقط یک دوست صمیمی دارید؟ و یا با جمع زیادی از دوستان نزدیک خود در ارتباط هستید؟ پاسخ شما هرچه باشد، خبر خوبی برایتان داریم! همه شما می‌توانید شانس‌تان را برای برنده شدن یکی از ۷ وسپای رنگی بلو امتحان کنید. در واقع دیگر مهم نیست که تنها یک دوست صمیمی دارید و یا با جمع زیادی از دوستان نزدیک‌تان در ارتباطید، اینجا و در قرعه‌کشی دی ماه بلو همه شانس یکسانی برای برنده شدن دارند.

به گزارش برداشت روز، بلوبانک سامان در قرعه‌کشی زمستان ۱۴۰۲ خود که در تاریخ ۲۷ دی‌ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود، برای همه مردم ایران فرصت برابری را درنظر گرفته است. فقط با همراهی یک دوست می‌توانید وارد این رقابت هیجان‌انگیز شوید و یکی از هفت وسپای رنگی جذاب این قرعه‌کشی را با خود به خانه ببرید.

برای برنده شدن این جوایز تا ۲۶ دی ماه فرصت دارید تا تنها یکی از دوستان خود را به بلو دعوت کنید و وارد قرعه‌کشی شوید. نحوه دقیق شرکت در این قرعه‌کشی بدین صورت است که دوست شما باید اپلیکیشن بلو را دانلود کرده و با استفاده از کد دعوت شما، در بلو حساب باز کند. به همین سادگی وارد قرعه‌کشی می‌شوید و شانس برنده‌ شدن یکی از ۷ وسپای رنگی بلوبانک سامان را به دست می‌آورید.

چه یک دوست چه هزار دوست

برای شرکت در این قرعه‌کشی فرقی نمی‌کند چند نفر تا کنون توسط شما به بلو دعوت شده‌اند و آیا شما کارت مشکی بلو را دارید یا نه! در هر صورت فقط یک دعوت با تا برنده شدن در قرعه‌کشی دی‌ماه بلو فاصله دارید. پس چه یک دوست دعوت کنید چه چند نفر، همه شما به شکلی برابر در این قرعه‌کشی شانس دارید.

تنها دعوت و دیگر هیچ

شما برای این قرعه‌کشی نه نیازی به افزایش موجودی دارید و نه تراکنش و کار خاصی! کد دعوت شما کلید ورود به این قرعه‌کشی رنگی است. بنابراین چه از کاربران قدیمی بلو باشید و چه از کاربران جدید، با یک دعوت موفق از دوستان خود آن هم با کد دعوت خود می‌توانید نام خود را در فهرست شرکت‌کنندگان این قرعه‌کشی بلو قرار دهید.

هدیه ۳۰ هزارتومانی پابرجاست

توجه داشته باشید که هدیه همیشگی بلو نیز همچنان سرجای خود باقی است و با هر دعوت موفق، ۳۰ هزار تومان بلو به‌ عنوان پاداش دعوت از دوستان به شما اهدا می‌کند و همانند سابق نیز با ۱۰ دعوت موفق، علاوه بر ۳۰۰ هزار تومان هدیه‌ای که دریافت می‌کنید، می‌توانید کارت مشکی بلو را نیز سفارش دهید و در دسته کاربران منحصربه‌فرد بلو قرار بگیرید. (سقف هدیه نقدی دعوت از دوستان، همچنان به ازای ۱۰ دعوت موفق، ۳۰۰ هزار تومان است)

پس فرصت را از دست ندهید و همین امروز دوستان خود را به بلو دعوت کنید. برای دانلود و نصب اپلیکیشن بلو نیز می‌توانید از طریق این لینک اقدام کنید و با دعوت از دوستان و آشنایان، نام خود را در فهرست شرکت‌کنندگان خوش‌شانس بلو در این قرعه‌کشی ثبت کنید.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌