۰۵ دی ۱۴۰۲ | 18:57
کد خبر : 151298

افتتاح چند پروژه عمرانی در پتروشیمی امیرکبیر/ شناسایی و رفع تهدیدات پدافند غیرعامل

پروژه‌های عمرانی جدید پتروشیمی امیرکبیر با حضور دکتر سعید صادقی مدیرعامل این شرکت افتتاح شد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی امیرکبیر، ساختمان های جدید این مجموعه شامل پارکینگ عمومی مجتمع، ساختمان وسایل نقلیه، ساختمان ورود و خروج کالا، اتاق حراست، دروازه ورود ماشین های سنگین و همچنین اتاق آموزش مباحث HSE به بهره برداری رسید.

حجت الله عبادی، مدیر واحد HSE این مجتمع با اشاره به رفع تهدیدات در حوزه پدافند غیر عامل گفت: با افتتاح پارکینگ عمومی مجتمع، ارتباط خودروهای ورودی با سایت پتروشیمی قطع خواهد شد و این موضوع باعث بالارفتن سطح امنیتی و کاهش قابل توجه حوادث مرتبط با مجموعه خواهد شد.

وی در ادامه افزود: با افتتاح این پروژه های عمرانی، وضعیت ورود و خروج کالا، امور نقلیه و تردد ماشین های سنگین ساماندهی می شود و در دراز مدت سبب بالا رفتن بهره وری در فروش محصولات خواهد شد.

عبادی با تاکید بر ارتقای سطح امنیت و رعایت مسائل ایمنی و بهداشت در این مجموعه بیان کرد: با مکاتبات صورت گرفته و ارتباطات موثر با سازمان پدافند غیرعامل کشور، و پس از انجام مانور های متعدد، نقاط آسیب پذیر و تهدیدات این حوزه شناسایی شدند و در مدتی کوتاه با مساعدت مدیرعامل محترم و تلاش پرسنل، این خطرات برطرف گردید.

وی با اعلام آمادگی جهت میزبانی از مراجعین و بازدیدکنندگان محترم از این مجموعه گفت: در این پروژه ها، یک مجموعه آموزشی با محوریت HSE افتتاح شده است که ضمن آموزش مسائل ایمنی و بهداشت به پرسنل جدید الورود، پذیرای مراجعین و گروه های مختلف دانش آموزی و دانشجویی نیز خواهد بود.

عبادی در پایان خاطرنشان کرد: شرکت پتروشیمی امیرکبیر در مباحث پدافند غیر عامل و HSE، از پیشتازان این عرصه می باشد و در هفته گذشته موفق به دریافت تندیس ویژه صنعت سبز و واحد نمونه کشوری از سازمان محیط زیست گردید.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌