۲۸ آذر ۱۴۰۲ | 16:24
کد خبر : 150422

اقدامات اثر بخش بانک صادرات برای توسعه زیرساخت‌های بانکی

امروزه با توجه به اهمیت موضوع تجارت الکترونيک و اهميت مبادلات پولی و اعتباری ، لازم است که ابزارها و بسترهای انتقال و تبادل پول از رشد مناسب و مطلوب برخوردار شوند. چرا که بانکها برای مشتری مداری بيشتر و ايجادگسترش و تنوع در خدمات خود باید به سرعت خود را با فناوريهای ارتباطات و اطلاعات همگام و همسو کنند.

به گزارش برداشت روز، پریناز پوره:  یکی از مهمترین اقدامات بانک‌ها در راه تبدیل شدن به یک بانک الکترونیکی ایجاد زیر ساختهای مناسب هماننند کارت های هوشمند، پول الکترونیکی، توسعه سخت افزاری شبکه های بانکی و… است. در این بین بانک صادرات ایران نیز در تلاش بوده است که به منظور تسهیل در خدمت رسانی به مشتریان خود، زیرساختهای بانکداری الکترونیک را توسعه دهد.همچنان که توجه مدیرعامل این بانک به اهمیت و لزوم این مساله بوده است به طوری که توجه جدی ایشان برای فراهم کردن ساختارهای بانکداری با شیوه الکترونیک را به دنبال داشته است.
افزایش چند برابری زیرساخت‌های IT بانک صادرات ایران نسبت به سال گذشته
به گفته مدیرعامل بانک صادرات ، زیرساخت‌های IT بانک نسبت به سال گذشته بیش از چندین برابر افزایش یافته است.
سیفی از راه‌اندازی و عملیاتی شدن اپلیکیشن نئوبانک صادرات ایران در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با استفاده ازاین اپلیکیشن تمامی خدمات بانکداری خرد از طریق این اپلیکیشن انجام خواهد شد و شعب بانک تا حد زیادی خلوت خواهند شد و امکان فعالیت بیشتر بازاریابی برای مسئولان و بانکداران فراهم خواهد شد.
سیفی بر استفاده از چکنو و سامانه جدید ست تاکید کرد و افزود: سامانه ست بانک صادرات ایران در جشنواره دکتر نوربخش دهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک نظام‌های پرداخت به عنوان معتبرترین جشنواره بانکداری الکترونیک در کشور، رتبه اول را کسب کرده که نشان می‌دهد بانک صادرات ایران از نظر IT وارد شرایط جدیدی شده و تلاش‌هایش در این زمینه در میان نظام بانکی برجسته‌تر از گذشته است.
اقدامات بانک صادرات برای حل مشکلات زیرساختی بانک
با توجه به این که همراه‌بانک صادرات ایران از نظر حجمی یکی از سبکترین همراه‌‌بانک‌های شبکه بانکی است که سوئیچ آن در اختیار شرکت خدمات انفورماتیک است ممکن است گاهی اوقات با قطعی مواجه شود که برای حل این موضوع در دو مرحله برنامه‌ریزی صورت گرفته است.به گفته یاسر مرادی عضو اجرائی هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران، راه‌اندازی نئوبانک ،حجم قابل توجهی از دغدغه‌های مشتریان بانک در مورد همراه‌بانک را کاهش می‌دهد و سامانه مدیریت کانال برای رفع برخی از نارسایی‌‌ها و ایجاد زیرنوع محصولات در بانک صادرات ایران قابل استفاده است.همچنین برای پشتیبانی خدمات چکنو به مشتریان بانک با استفاده از سامانه مدیریت کانال، این مشکل حل شده و لیست چک‌های واگذاری برای مشتریان ارائه می‌شود.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌