۲۵ آذر ۱۴۰۲ | 13:44
کد خبر : 150169

طرح بیمه جامع اصناف بیمه سرمد

رئیس نظارت بر صدور مدیریت بیمه‌های آتش‌سوزی و باربری بیمه سرمد گفت: طرح جامع کسب‌وکار با هدف تامین پوشش‌های مورد نیاز واحدهای صنفی کوچک و برای تنوع در خدمات ارائه شده است.

به گزارش برداشت روز،  به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، رئیس نظارت بر صدور مدیریت بیمه‌های آتش‌سوزی و باربری بیمه سرمد گفت: طرح جامع کسب‌وکار با هدف تامین پوشش‌های مورد نیاز واحدهای صنفی کوچک و برای تنوع در خدمات ارائه شده است.

🔹 سیامک فخر افزود: این طرح در برگیرنده پوشش‌های اصلی بیمه آتش‌سوزی و خطرهای تبعی همچون سیل و طغیان آب دریا و رودخانه، زلزله، آتش فشان و سرقت با شکست حرز می‌باشد که با اضافه کردن پوشش‌های مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان و اشخاص ثالث و حوادث بیمه‌گزار به صورت یک طرح جامع به مشتریان عرضه می‌شود.

🔹 رئیس نظارت بر صدور مدیریت بیمه‌های آتش‌سوزی و باربری بیمه سرمد تصریح کرد: در این طرح، تمامی کسب‌وکارهای کوچک غیرصنعتی‌ به ویژه فروشگاه‌های سطح شهر به مدت یک سال تحت پوشش قرار می‌گیرند و تمامی عملیات کارشناسی و صدور بیمه‌نامه از سوی نمایندگان بیمه سرمد یا شعب شرکت در سراسر کشور در حداقل زمان ممکن صورت می‌گیرد.

🔹 کسب‌‌وکارها برای کسب اطلاعات بیش‌تر با امور مشتریان سرمد به شماره ۱۵۱۶ می‌توانند تماس بگیرند.

 

لباس کار صنعتی‌ | تجارتخانه آراد برندینگ