۰۹ بهمن ۱۳۹۸ | 13:38
کد خبر : 1501

دکتر غریب پور/ ۱۵ ایده برگزیده جشنواره اینوماین با حمایت ایمیدرو، تجاری سازی می شود/ تشکیل دبیرخانه دایمی اینوماین، دستاوردی بزرگ است

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از حمایت های این سازمان در تجاری سازی ۱۵ ایده برگزیده جشنواره ایده های ارزش آفرین(اینوماین ۲) خبر داد. وی همچنین پیاده سازی استراتژی های «شبکه سازی» ایده های ارزش آفرین و نهادسازی(تسکیل موسسه های مشترک بین صنعت و دانشگاه همچون یونیدرو) در بخش معدن و صنایع معدنی را از اولویت های سازمان ایمیدرو عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، خداداد غریب پور در آیین اختتامیه جشنواره ایده های ارزش آفرین (اینوماین ۲) افزود: برگزاری ۱۲۱ نشست بین دانش بنیان ها و شرکت های معدن و صنایع معدنی، ۳۰۰ ساعت داوری ایده ها، انتخاب ۱۵ ایده برتر در این جشنواره و انعقاد تفاهم نامه بین شرکت های تقاضامند و ارایه کننده خدمات، حاکی از برگزاری با کیفیت این گردهمایی است.
رییس هیات عامل ایمیدرو با بیان اینکه ایده های برتر با حمایت ایمیدرو، تجاری سازی می شوند، گفت: در جشنواره امسال ۳۳۰ شرکت حضور داشتند که امیدواریم طی سال آتی و در جشنواره اینوماین ۳ تعداد ایده ها و شرکت ها افزایش یابد.

تشکیل دبیرخانه جشنواره؛ دستاوردی بزرگ
وی تشکیل دبیرخانه دایمی و تبدیل این رویداد به یک فرآیند را به عنوان یک دستاورد بزرگ قلمداد کرد و ادامه داد: ۱۰ ایده دیگر که در این جشنواره به مرحله بلوغ رسیده است، به هدف حمایت، به شرکت های بزرگ معدن و صنایع معدنی معرفی می شوند.

رشد عملکرد در بخش آموزش
غریب پور در بخش دیگری از سخنانش گفت: ایمیدرو در بعد آموزش امسال ۱۰۰ درصد رشد عملکرد داشته است. در این راستا توسعه دانش محور، بهره وری عوامل تولید، راهکارهای نوین اکتشاف، فرآوری و استخراج مورد توجه این سازمان توسعه ای است.

حمایت از پایان نامه های دانشگاهی
وی افزود: آمادگی داریم تا از پایان نامه های مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری که نیازهای معدن و صنایع معدنی را احصا کند، حمایت کنیم.
رییس هیات عامل ایمیدرو افزود: در این زمینه نیازهای خود را به شرکت های دانش بنیان اعلام و منابع مالی آن را تامین خواهیم کرد تا این روند تبدیل به یک فرآیند دایمی شود.
غریب پور اظهار داشت: معدن و صنایع معدنی دارای قدرت تامین مالی ظرفیت های دانش بنیان ها، در جهت رفع نیازهای این حوزه است و در استفاده از ظرفیت های داخلی در پیشبرد اهداف توسعه ای، مصمم هستیم.

تجارتخانه آراد برندینگ | تجارتخانه آراد برندینگ