۲۲ آذر ۱۴۰۲ | 21:30
کد خبر : 150076

درخشش فولاد سنگان در سمپوزیوم روابط‌عمومی

نوزدهمین دوره سمپوزیوم روابط عمومی بین المللی و بیستمین جشنواره برترین های روابط عمومی ایران با محوریت مهارت‌های کاربردی هوش مصنوعی در روابط عمومی با حضور بزرگان و شایسته‌های روابط عمومی شرکت های صنعتی و معدنی، بانک‌ها …. در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار شد.

به گزارش برداشت روز، همچنین در این جشنواره علاوه بر محوریت‌های روابط عمومی به کاربرد دانش و دست‌آور‌های جدید در حوزه روابط عمومی و ارتباط با مشتریان و سهامداران و مشتریان… اشاره شد.

همزمان با برگزاری این گردهمایی که با حضور بیش از ۲۰۰ شرکت برتر، در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما در تهران برگزار شد، از «دکتر امرایی» مدیرعامل شرکت فولاد سنگان به‌عنوان «مدیر

ارشد ارتباط گستر سال ۱۴۰۲» تقدیر شد و همچنین از ” ایمان یعقوبی” مدیر روابط عمومی شرکت فولاد سنگان با عنوان ” مدیر برتر روابط عمومی ایران” و روابط عمومی فولاد سنگان با اعطای ” نشان ویژه روابط‌عمومی دانش محور ” تقدیر و تجلیل شد.

طی این برنامه که توسط انجمن روابط‌عمومی‌ها برگزار شد به روند و تاریخچه روابط عمومی در جهان و ایران و اهمیت و جایگاه آن در شرکت ها و واحدهای تجاری… پرداخته شد، هوش مصنوعی و ارتباط موثر و حمایت از حوزه ارتباطی و رسانه‌ها، به‌روزرسانی تکنولوژی و همگام‌شدن با آن و… از جمله نکات مهم در این سمپوزیوم بود.

یکی از نکات مهمی که روابط‌عمومی‌ها باید در محوریت کار خود قراردهند و در راستای آن کوشا باشند توجه به دوسویه بودن روابط‌عمومی، ایجاد فهم مشترک با رسانه‌ ها و مشتریان ….، مدیریتی بودن کار و واحد روابط‌عمومی و اخلاق و ارتباط درست و باید‌ها و نبایدهایی که از پل ارتباطی روابط عمومی با شرکت ها و رسانه ها و مشتریان ایجاد می‌شود.

 

 

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌