۱۸ آذر ۱۴۰۲ | 19:26
کد خبر : 149333

با حضور بیش از 350شرکت داخلی و خارجی

گردهمآیی بزرگ دستندرکاران صنعت چاپ و بسته بندی در نمایشگاه تهران

سی امین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته‌بندی و صنایع وابسته با حضور و مشارکت بیش از530 شرکت داخلی و خارجی و همچنین حضور پرنگ ده ها شرکت دانش بنیان و استارتآپی از 22 تا 25 آذرماه، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین المللی تهران؛ احمد ابوالحسنی،رئیس اتحادیه چاپخانه داران و مدیر برگزاری سی امین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و صنایع وابسته در نشست خبری و در جمع خبرنگاران گفت:شرکت کنندگان در این نمایشگاه ضمن عرضه جدیدترین و نوین ترین دستگاههای چاپ، دستگاه های بسته بندی، دستگاه ها و تجهیزات کدگذاری و دستگاه های پلمپ صادراتی؛روش های نوین بسته بندی کالاها برای جذب مخاطبان و بازارهای صادراتی را نیز ارائه خواهند کرد.
وی افزود: سی امین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته‌ بندی،امسال شاهد رشد چشمگیر شرکت های داخلی و خارجی است بطوری که امسال حدود ۳۰ درصد رشد یافته است. در بخش شرکت های داخلی استقبال برای حضور در این نمایشگاه به حدی است که سالن های نمایشگاه از دو ماه قبل از رسیدن زمان برگزاری نمایشگاه تکمیل شده و ده ها شرکت نیز در نوبت جایگزینی قرار گرفته اند.
ابوالحسنی اضافه کرد: نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته‌بندی و صنایع وابسته تهران یکی از بزرگترین نمایشگاه های این حوزه در منطقه غرب آسیا محسوب می شود که امسال در آن کشورهای؛ چین، تایوان، ترکیه،ایتالیا، کره جنوبی، هند، ژاپن، سوئد ، اتریش، آلمان و فرانسه حضور و مشارکت دارند.
مدیر عامل شرکت نمایشگاهی آروین مهر فجر افزود: این نمایشگاه با همکاری و مشارکت اتحادیه صنف چاپخانه‌داران، اتحادیه لیتوگرافان، اتحادیه صحافان و انجمن کارتن ورق ایران و در دوازده سالن اصلی و بزرگ محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران در فضائی بالغ بر ۴۵ هزار متر مربع برگزار خواهد شد.
رئیس اتحادیه چاپخانه داران در ادامه گفت: ۳۵ درصد از فضای نمایشگاه امسال در اختیار بخش ماشین‌آلات چاپ؛ ۳۰ درصد در اختیار ماشین آلات بسته بندی و ۳۵ درصد دیگر نیز در اختیار بخش های مرتبط با این حوزه قرار گرفته است.
وی خاطر نشان کرد: ماشین‌آلات صنعت چاپ بسیار سنگین و دارای قطعات و بخش های بسیاری است و نمی‌توان آن را در مدت کوتاهی سرهم کرد اما با این وجود در نمایشگاه امسال شاهد حضور تعداد زیادی از آنها خواهیم بود.
ابوالحسنی افزود:در حاشیه این نمایشگاه یک همایش علمی و چندین کارگاه تخصصی در زمینه های مختلف صنعت چاپ و بسته بندی و نقش و جایگاه مهم آن در توسعه صنعتی و صادراتی کشور، برگزار خواهد شد.
مدیر برگزاری سی امین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و صنایع وابسته گفت: این رویداد فرصت مناسب و ارزشمندی است تا شرکت¬‌های فعال این حوزه جدیدترین محصولات و دستاوردهای خود را در معرض بازدید متخصصان قرار دهند و از طرفی با در نظر گرفتن میزان عرضه و تقاضا و نیز پیشرفت این صنعت، به برنامه¬‌های آتی خود سمت و ‌سو دهند.
وی افزود: قرار است در طول چهار روز برگزاری سی امین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته؛ چند هیات تجاری و بازرگانی از کشورهای ترکیه، هند، عراق، افغانستان و چین از آن بازدید کنند.
رئیس اتحادیه چاپخانه داران گفت: امسال در محل نمایشگاه، آموزش پیشرفته اوپراتوری چاپ همزمان نیز ارائه و به متخصصان صنعت چاپ کشور که در این دوره چهار روزه شرکت کنند گواهینامه برتر چاپ اوپراتوری، ارائه خواهد شد.
سی امین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته از ۲۲ تا ۲۵ آذرماه هر روز از ساعت ۸ تا ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

لباس کار صنعتی‌ | تجارتخانه آراد برندینگ