۰۶ آذر ۱۴۰۲ | 13:09
کد خبر : 147687

رئیس کل بیمه مرکزی در جمع اعضای سندیکای بیمه‌گران ایران اعلام کرد:

گرامیداشت هفته بیمه با حضور حداکثری تمام ارکان صنعت بیمه

دکتر استادهاشمی از برگزاری مراسم گرامیداشت هفته بیمه به صورت کشوری خبر داد.

به گزارش برداشت روز،  به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر علی استادهاشمی در این نشست با اعلام این خبر گفت: صنعت بیمه نقش بی بدیلی در تامین آرامش و امنیت جامعه در هنگام رویارویی با حوادث دارد، اما هنوز بخش زیادی از افراد جامعه از مزایای بیمه های بازرگانی بی اطلاع هستند. از این رو تصمیم برآن شد به منظور آگاهی بیشتر مردم از خدمات صنعت بیمه و تعامل گسترده با نهادهه و ارکان های حاکمیتی گرامیداشت روز بیمه به صورت هفته برگزار شود.
رئیس کل بیمه مرکزی افزود: هفته بیمه از هفتم آذر با نواختن زنگ بیمه در مدارس سراسر کشور آغاز می شود.
استادهاشمی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن ابراز خرسندی از مشارکت شرکت های بیمه در سومین المپیاد ورزشی صنعت بیمه گفت: تشکیل شورای ورزش یکی از اقدامات خوب صنعت بیمه در این مدت بوده و توانسته شور و نشاط و صمیمیت را در میان کارکنان ایجاد کند و انتظار می‌رود این مسابقات به صورت قهرمانی و عمومی با مشارکت استان ها ادامه یابد.
وی همچنین با اشاره به تعاملات دو سویه بیمه مرکزی با مردم، نهادها و ارکان حاکمیتی برای اصلاح و تدوین لایحه بودجه و قانون برنامه هفتم گفت: با رایزنی های انجام شده خبرهای خوبی برای صنعت بیمه در راه است.
رئیس کل بیمه مرکزی همچنین از حذف عوارض آزادراهی در لایحه بودجه و عوارض دریافتی از بیمه شخص ثالت خبر داد.
استادهاشمی عضویت بیمه مرکزی در کمیسیون های تخصصی سلامت و بیمه کشاورزی را مثبت خواند و گفت: این نشان دهنده نقش اثرگذار صنعت بیمه در مسائل مهم کشور است.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌