۰۳ آذر ۱۴۰۲ | 19:42
کد خبر : 147399

مبین انرژی خلیج فارس، اولین یوتیلیتی کشور با استاندارد ISO 31000 – مدیریت ریسک شد

شرکت مبین انرژی خلیج فارس، اولین یوتیلیتی کشور و سومین شرکت گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، موفق به دریافت استاندارد بین المللی ISO 31000 – مدیریت ریسک شد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط‌عمومی شرکت مبین انرژی خلیج فارس، این شرکت، با همکاری و تلاش کارکنان خود، توانست طی ۱۶ ماه، فرآیند ارزیابی و دریافت این استاندارد را با موفقیت پشت سر بگذارد.
ایزو ۳۱۰۰۰، چارچوبی جامع برای مدیریت ریسک است که توسط سازمان بین المللی استاندارد (ISO) تدوین شده است. هدف از این استاندارد، کمک به سازمان‌ها برای شناسایی، ارزیابی و مدیریت ریسک‌های خود است.
در مراسم اختتامیه ارزیابی این استاندارد که در تاریخ ۲۹ آبان ماه برگزار شد، مهدی فرزانه مدیرعامل شرکت مبین انرژی خلیج فارس، گفت: دریافت استاندارد ISO 31000، نشان دهنده توجه مبین به مدیریت ریسک و اهمیت آن در تولید پایدار است. این استاندارد، به ما کمک می کند تا ریسک‌های موجود در فعالیت های خود را شناسایی و ارزیابی کنیم و با اتخاذ اقدامات لازم، آنها را کنترل کنیم. این امر، منجر به بهبود عملکرد و ایمنی شرکت خواهد شد.
وی افزود: این موفقیت، حاصل تلاش و همکاری همه کارکنان شرکت است. از همه عزیزانی که در این مسیر ما را همراهی کردند، تشکر می کنم.
گفتنی است که دریافت استاندارد ISO 31000، دستاوردی مهم برای شرکت مبین انرژی خلیج فارس است. این استاندارد، به این شرکت کمک می‌کند با مدیریت ریسک‌های خود، ضمن بهبود عملکرد سازمان و افزایش ایمنی و بهداشت به اهداف خود در زمینه تولید پایدار دست یابد.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌