۰۳ آذر ۱۴۰۲ | 19:13
کد خبر : 147359

مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری غدیر در بازدید از پروژه‌های شرکت توسعه ساختمان: برای سرعت در روند کار باید در بعضی از پروژه‌ها بازنگری صورت گیرد

دکتر مهدی عبوری در ادامه سفرهای استانی و بازدید از مجموعه‌های تحت مدیریت غدیر با حضور در استان مازندران از پروژه‌های شمع ساحل شهر نوشهر و نارنجستان‌های ایزد شهر هلدینگ توسعه ساختمان بازدید کرد.

به گزارش برداشت روز، مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری غدیر با حضور در جمع مدیران و مهندسان شرکت توسعه ساختمان با بیان اینکه در این شرکت دارایی‌های خوبی وجود دارد ، گفت: متاسفانه تاخیر در اجرای پروژه‌ها و وجود مشکلات حقوقی و شراکتی از چالش‌هایی است که باعث آسیب به اجرای پروژه‌ها می‌شود.

وی تصریح کرد: به طور مثال در پروژه شمع ساحل که در حال حاضر متوقف است باید بازنگری‌هایی صورت گیرد که در همین راستا ۳ فرضیه نیز مطرح شده و امیدواریم با کار کارشناسی که انجام خواهد شد بهترین تصمیم برای شروع و اجرای پروژه گرفته شود.

دکتر عبوری در ادامه در رابطه با پروژه‌های دیگرنیز خاطرنشان کرد: برای اجرای بهتر پروژه‌ها در هر مقطعی که نیاز به کمک و حمایت در زمینه‌های مختلفی مانند تغییر کاربری و گرفتن مجوز وجود داشته باشد مطمئن باشید که شرکت غدیر و من در کنار شما خواهیم بود.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌