۰۳ آذر ۱۴۰۲ | 18:33
کد خبر : 147324

پیام تبریک مدیر عامل شرکت فولاد سنگان بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج

به گزارش برداشت روز، علی امرایی، مدیر عامل شرکت فولاد سنگان همزمان با هفته بسیج با صدور پیامی به شرح زیر این مناسبت را گرامی داشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

شکوه و عظمت امروز ایران عزیز وامدار بسیجیان شجاع و مومنی است که در طول عمر انقلاب شکوهمند اسلامی با نثار جان و زندگی خویش، از کیان و ملک ملت پاسداری نمودند. مردان شجاع و زنان پاکدامنی که در تمام عرصه ها، از انقلاب اسلامی تا دفاع مقدس جانانه به فرمان آن رهبر فرزانه؛ خمینی کبیر(ره) لبیک گفتند و سالها بعد در عرصه های مختلف نیز مخلصانه و فداکارانه خدمت نمودند. بی شک نام شهدای عزیز بسیجی بر تارک تاریخ ایران می درخشد و آنگونه که امام عظیم الشأن فرمودند، بسیج لشکر مخلص خداست.
امروز که به لطف لایزال الهی ایران اسلامی سرافراز و مقتدر در تمام عرصه ها به پیش می رود روحیه بسیجی و جهادی عامل مهم این رشد و توسعه بی نظیر است. ادامه مسیر پیشرفت و آبادانی ایران عزیز تا رسیدن به کمال و تعالی نیازمند حضور و روحیه بسیجی است و این موهبتی عظیم برای ملت ایران است.
اینجانب گرامیداشت آغاز هفته بسیج را به دریادلان بسیجی و ملت بزرگ ایران تبریک عرض می نمایم و سرافرازی و توفیق میهن عزیزمان را از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم .

علی امرایی
مدیرعامل فولاد سنگان خراسان

لباس کار صنعتی‌ | تجارتخانه آراد برندینگ