۳۰ آبان ۱۴۰۲ | 18:24
کد خبر : 147041

شعبه سرپرستی بیمه رازی در سنندج افتتاح شد

شعبه سرپرستی بیمه رازی در سنندج افتتاح شد

ساختمان جدید بیمه رازی در استان کردستان با حضور رئیس‌کل بیمه مرکزی، مدیرعامل بیمه رازی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان و دیگر مسئولان استانی در سنندج افتتاح شد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر استادهاشمی در این مراسم از انجام مکاتبات لازم برای پوشش بیمه‌ای مرزنشینان استان کردستان خبر داد و گفت: بیمه مرکزی آمادگی همکاری با شرکت های بیمه برای طراحی محصولات ویژه استان های مرزی را دارد.
وی خاطرنشان کرد: بیمه رازی خدمات بیمه ای خوبی در استان کردستان ارائه کرده است اما هنوز تمام ظرفیت های این استان تحت پوشش بیمه قرار نگرفته و این همت جدی شرکت های بیمه را می طلبد.
رئیس کل بیمه مرکزی در ادامه از همکاری جدید بیمه مرکزی و بانک مسکن در قالب یک تفاهم‌نامه‌ خبر داد و گفت: در این تفاهم نامه که به زودی امضاء خواهد شد، پیمانکاران برای پوشش بیمه‌ای حوادث ملزم به خرید بیمه‌نامه می شوند.
وی با اعلام اینکه بیمه های مسوولیت، مهندسی و آتش‌سوزی از مهمترین بیمه نامه ها برای ساختمان به شمار می آید، خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح تمامی کسانی که از بانک مسکن تسهیلات می‌گیرند، باید بیمه نامه های ساخت و ساز و حوادث مرتبط با ساختمان را دریافت نمایند.
وی با اشاره به نقش حمایتی صنعت بیمه در روزهای سخت گفت: خرید بیمه نامه با پوشش های متناسب از ضرر و زیان‌های هنگفت در هنگام بروز حوادث جلوگیری می کند و در واقع بیمه کمک می‌کند تا زیاندیدگان مالی حوادث به شرایط قبل از حادثه بازگردند .
همچنین در ادامه رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به اجرای طرح نوین “بیمه پرهیب” از سوی بیمه رازی گفت: این نوع بیمه در استان کردستان برای سیاست‌های عمرانی قابل استفاده خواهد بود. در واقع این بیمه نامه ترکیبی از بیمه‌های مهندسی و مسوولیت است که در پروژه های عمرانی، دوره ساخت و هم بعد از ساخت را پوشش می‌دهد.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌