۲۹ آبان ۱۴۰۲ | 18:36
کد خبر : 146925

پژوهشکده‌ بیمه با همکاری دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی (IIUM) برگزار می‌کند

هشتمین پیش‌رویداد همایش بیمه و توسعه ۱۴۰۲ با عنوان آیا هوش مصنوعی باعث چابکی تکافل در مالزی می‌شود؟ با ارائه مستنداتی از ربات گفتگو‌گر

کارگاه‌ آموزشی پیش رویداد سی‌ا‌مین همایش ملی و یازدهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه با عنوان ” آیا هوش مصنوعی باعث چابکی تکافل در مالزی می‌شود؟ با ارائه مستنداتی از ربات گفتگو‌گر” از ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۱:۰۰ روز شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ به صورت برخط و به زبان انگلیسی با ترجمه همزمان برگزار خواهد شد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، در هشتمین پیش‌رویداد سی‌امین همایش ملی و یازدهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه که در قالب کارگاه آموزشی با موضوع ” آیا هوش مصنوعی باعث چابکی تکافل در مالزی می‌شود؟ با ارائه مستنداتی از ربات گفتگو‌گر” توسط دکتر حسن‌الدین محمد تاث ثاکر استادیار اقتصاد و مالی دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی (IIUM)برگزار می‌گردد، محورهای «معرفی»، «بررسی ادبیات»، «روش، الگوها و داده‌ها»، «نتایج و بحث» و «نتیجه‌گیری» ارائه خواهد شد.
حضور در این ‎رویداد علمی برای عموم آزاد و مستلزم ثبت‌نام از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه به نشانی https://trn.irc.ac.ir می‌باشد. پس از ثبت‌نام، ورود به کارگاه‏ از طریق همین نشانی امکان‌پذیر خواهد بود و به کلیه شرکت کنندگان گواهی حضور اعطا می‌گردد.
گفتنی است دکتر حسن‌الدین محمد تاث ثاکر دارای درجه دکتری مدیریت کسب و کار از دانشگاه بین المللی اسلامی مالزی و استادیار اقتصاد و مالی این دانشگاه است که موفق به کسب جوایزی از قبیل مقاله برتر، مقاله برجسته دستاورد پژوهشی، مقاله متعالی و برجسته انتشارات امرالد گردیده است. وی همچنین برگزار کننده همایش بین‌المللی بنیاد مالی اسلامی طی دوره‌های دهم، یازدهم و دوازدهم می‌باشد.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌