۲۹ آبان ۱۴۰۲ | 18:00
کد خبر : 146912

پیام تبریک مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد بمناسبت هفته بسیج

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای والا مقام انقلاب هفته بسیج را به تمامی بسیجیان بصیر بویژه بسیجیان صندوق قرض الحسنه شاهد تبریک گفت.

بسم رب الشهدا
“بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‌های رفیع آن اذان شهادت و رشادت سر دادند”. امام خمینی(ره)

متن پیام

هفته بسیج یادآور رشادت‌ها، فداکاری‌ها، ازخودگذشتگی‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان ایرانی است که با اتکاء به ایمان و غیرت دینی و ملی خود، جانانه در برابر استکبار جهانی و دشمنان شرق و غرب ایستادند تا مقاومت و پایداری این مرز و بوم به رهبری امام خمینی (ره) را به دنیا ثابت کنند.

بی تردید نقش بسیجیان در دفاع از وطن و حراست از ارزش های انقلاب اسلامی و مردم ولایتمدار ستودنی است و همه ما باید برای پاسداشت این رشادت ها ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

اینجانب ضمن ارج نهادن به زحمات و تلاش های همکاران ، فرارسیدن هفته بسیج مستضعفین را به بسیجیان دریادل و با بصیرت، ایثارگران و خانواده های معزز شهدا و جانبازان و همکارانم تبریک و تهنیت عرض نموده و سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی را در پرتو توجهات امام زمان(عجل الله) و در راستای‌ منویات مقام معظم رهبری از ایزد منان مسئلت دارم.

اسلام کریمی

مدیرعامل

 

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌