۲۲ تیر ۱۳۹۹ | 19:31
کد خبر : 14690

برگزاری سومین جلسه آسیب شناسی صندوق قرض الحسنه شاهد با حضور مدیرعامل و مدیران این صندوق

سومین جلسه آسیب شناسی صندوق قرض الحسنه شاهد پیرامون بررسی نقاط قوت، نقاط ضعف و راهکارهای موجود با حضور دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و مدیران این صندوق برگزار شد.

به گزارش برداشت روز به نقل از روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، سومین جلسه آسیب شناسی صندوق قر الحسنه شاهد پیرامون بررسی نقاط قوت، نقاط ضعف و راهکارهای موجود ارائه خدمات به خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو با حضور دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و مدیران این صندوق برگزار شد.

در این جلسه دکتر مجتبی عباسی قادی مدیر طرح و برنامه صندوق قرض الحسنه شاهد در ادامه نشست های قبلی به بیان نقاط قوت و ضعف شناسایی شده در ارائه خدمات و همچنین راهکارهای پیشنهادی اشاره کرد و افزود: بر اساس کار کارشناسی و نظرسنجی های انجام شده توسط همکاران مجموعه ای از نقاط قوت و ضعف صندوق در ارائه خدمات به اعضا شناسایی شد و برای هر کدام از این موارد راهکارهای پیشنهادی ارائه شده است.
در ادامه جلسه دکتر اسلام کریمی با اشاره به رسالت صندوق قرض الحسنه شاهد گفت: وظیفه ما به عنوان خادمان خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر در صندوق ارائه خدمات در بهترین حالت و سریع ترین زمان ممکن است که برای دستیابی به این هدف باید ضمن تقویت نقاط قوت به رفع نقاط ضعف بپردازیم.
مدیرعامل صندوق افزود: یکی از اقداماتی که در این مسیر می تواند کمک شایانی به مجموعه صندوق کند، کار کارشناسی توام با نظرسنجی از اعضا است.
کریمی اظهار کرد: سال ۱۳۹۹ باید سال شکوفایی صندوق قرض الحسنه شاهد در ارائه خدمات الکترونیکی برای دسترسی سریع همراه با کمترین زحمت برای اعضای گرانقدرمان باشد و برای رسیدن به این مهم باید تلاش و کوشش مضاعفی به خرج دهیم.
در این جلسه هر کدام از مدیران بخش های مختلف به بیان دیدگاه ها و پیشنهادات در حوزه مدیریتی خود پرداختند.

لباسکار صنعتی کسا