۲۷ آبان ۱۴۰۲ | 18:48
کد خبر : 146633

نتیجه داوری مقالات سی‌امین همایش ملی و یازدهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه اعلام شد

آثار ارسال شده به دبیرخانه همایش بیمه و توسعه ۱۴۰۲، ارزیابی و نتیجه داوری آن‌ها از طریق تارنمای همایش بیمه و توسعه منتشر شد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، پس از پایان مهلت فراخوان ارسال مقالات به دبیرخانه همایش بیمه و توسعه ، ارزیابی و داوری مقالات دریافتی توسط اعضای کمیته علمی، نخبگان دانشگاهی و صاحبنظران صنعت با مدیریت پژوهشکده بیمه آغاز گردید.
بر پایه این گزارش، از تعداد ۵۲۰مقاله ارسال شده به دبیرخانه همایش بیمه و توسعه از داخل و خارج از کشور، ۶۰ مقاله داخلی و خارجی در بخش ارائه، ۶۰ مقاله برای چاپ در کتاب مجموعه مقالات سی‌امین همایش ملی و یازدهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه و ۸۰مقاله به صورت پوستر پذیرفته شد.
اساتید، صاحب نظران، مدیران و دانشجویانی که پیش از این مقالات خود را به دبیرخانه همایش بیمه و توسعه ارسال کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به تارنمای همایش به نشانی http://seminar.irc.ac.ir نتیجه داوری مقاله خود را مشاهده نمایند.
شایان ذکر است سی‌امین همایش ملی و یازدهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه با موضوع «تکامل زیست بوم صنعت بیمه (تکافل، حکمرانی، فناوری‌های نوین)» و با محورهای «هم‌افزایی نوآورانه بیمه و تکافل»، «نقش بیمه و تکافل در شکوفایی پژوهش، فناوری و آموزش»، «نقش صنعت بیمه و تکافل در مهار تورم»، «توسعه بین‌المللی صنعت بیمه و تکافل»، «تکافل، بیمه رایج و مدیریت ریسک»، «چالش‌های نظارتی و حاکمیت شرکتی در بیمه و تکافل»، «تکافل خرد و بیمه زندگی»، «شایستگی‌های سرمایه انسانی در ساختار بیمه و تکافل»، «بیمه‌های اتکایی و تکافل اتکایی»، «حکمرانی هوشمند صنعت بیمه و تکافل» و «فناوری‌های نوین و صنعت بیمه و تکافل»، در روزهای ۱۲ و ۱۳ آذر ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌