۲۷ آبان ۱۴۰۲ | 00:30
کد خبر : 146532

نمایندگان برتر بیمه کارآفرین در نیمه اول سال ۱۴۰۲ تقدیر شدند

مراسم تقدیر از برترین‌های شبکه فروش بیمه کارآفرین در نیمه اول سال ۱۴۰۲ با حضور اعضا هیات مدیره، مدیرعامل، معاونان و مدیرانستادی و شعب این شرکت و با شرکت نمایندگان برتر در سالن همایش هتل رکسان فرودگاه بین المللی امام خمینی برگزار شد.

به گزارش برداشت روز، به قنل از روابط عمومی، در این مراسم از برترین‌­های شبکه فروش این شرکت در نهمین دوره جشنواره فروش بیمه های زندگی، آتش سوزی و اموال و مسئولیت در نیمه اول سال ۱۴۰۲ لوح تقدیر و تندیس قدردانی به عمل آمد.

علیرضا حجتی، عضو هیات مدیره و معاون توسعه بازار و شبکه فروش در بخشی از این مراسم با اشاره به آنکه برنامه استراتژیک جدیدی در بیمه کارآفرین در انجام است گفت: در این برنامه استراژیک که طی سال های اخیر به صورت منسجم به صورت جشنواره فروش بیمه های زندگی انجام گرفته است و با استقبال و هم افزایی شبکه فروش همراه بوده است.

وی در ادامه با اشاره به آنکه مراسم نهمین دوره اختتامیه جشنواره فروش می باشد. اظهار امیدواری کرد در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ نیز همچنان جشنواره فروش برگزار خواهد شد و با توجه ارائه محصول جدید شرکت (بیمه امید بازنشستگی ) این جشنواره با هم افزایی و انجسام هر چه بیشتری برگزار خواهد شد.

ادامه این مراسم محمد حیدری مدیرعامل و عضو هیأت مدیره بیمه کارآفرین ضمن تبریک به برترین های نهمین دوره جشنواره فروش کارآفرین گفت: با نگاهی گذرا به عملکرد شرکت هر شش ماه این گردهمایی باعث رشد و پیشرفت بیشتر شرکت گردیده است و همچنین هر ساله بعد از مجمع بیمه کارآفرین گزارش عملکرد ۵ ساله ای از بخش های مختلف خود “فنی، مالی و اجرایی” منتشر می کند. امسال این مجلد منشر شده و در اختیار واحدهای مختلف قرار گرفته است. وی در ادامه با بیان اینکه با مطالعه این گزارش با روند پیشرفت ۵ ساله اخیر را مشاهده خواهید کرد که نتیجه همین جشنواره ها و گردهمایی ها می باشد.

وی در ادامه سخنان خود اظهار امیداری کرد با روند رو به جلو، همچنین خردجعی و کارگروهی که در شرکت به آن معتقد هستیم، در ادامه حرکت خود به جایگاه برترین شرکت بیمه ای کشور تبدیل شویم.

بر اساس این گزارش، در ادامه علی آزاد رئیس هیأت مدیره بیمه کارآفرین به ایراد سخنرانی پرداخت. وی پیام هیات مدیره بیمه کارآفرین را برای حاضران در مراسم ایراد کرد.

گفتنی است؛ در این مراسم نمایندگان برتر جشنواره فروش بیمه های زندگی در گروه های مختلف؛ الماس پلاس، الماس، طلا، نقره، نقره پلاس، برنز پلاس و برنز مورد تقدیر قرار گرفتند.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌