۲۳ آبان ۱۴۰۲ | 19:34
کد خبر : 146285

رئیس سندیکای صنعت برق اعلام کرد؛

صنعت برق، صنعتی افتخار آفرین و اثر گذار در توسعه زیرساخت‌ها

رئیس سندیکای صنعت برق گفت: صنعت برق، صنعتی افتخار آفرین، اثرگذار در توسعه زیر ساخت‌ها و صنعتی زیر بنایی و راهبردی است که محل تجلی اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

به گزارش برداشت روز، به نقل از مهر، پیام باقری رئیس سندیکای صنعت برق در افتتاحیه بیست و سومین نمایشگاه صنعت برق گفت: صنعت برق، صنعتی افتخار آفرین، اثرگذار در توسعه زیر ساخت‌ها و صنعتی زیر بنایی و راهبردی است که آثار آن را در طی سال‌های گذشته در توسعه فعالیت‌های اقتصادی، خلق ثروت و ایجاد ارزش افزوده و رشد اقتصادی شاهد بودیم.

وی با اشاره توانایی‌های داخلی در صنعت برق، ادامه داد: در این صنعت مرزهای خودکفایی درنوردیده شده و ما امروز یک صنعت درون‌گرای برون‌زا داریم که محل تجلی اقتصاد مقاومتی است.

رئیس سندیکای برق با بیان اینکه این صنعت بر پایه تکنولوژی و فناوری حرکت می‌کند، اظهار داشت: این صنعت توانمند با تولیدات و محصولات دانش پایه توانسته بخش فنی مهندسی کشور را احتراز درآورده است.

وی ادامه داد: برای اولین بار در این نمایشگاه در قالب جشنواره فن بازار شاهد حضور فعالین علمی و نخبگان دانشگاهی هستیم. امروز در عمل یک حلقه اتصالی بین صنعت و دانشگاه ایجاد شده است.

باقری وجه متمایز دیگر این نمایشگاه را حضور بسیار فعالانه نمایندگان بخش خصوصی دانست و افزود: جشنواره فن بازار محصول مشارکت دولت، بخش خصوصی و دانشگاه‌ها است.

به گفته رئیس سندیکای برق، چنانچه ظرفیت‌های بخش خصوصی در کنار حمایت‌های دولتی قرار گیرد، شاهد آثار و نتایج خوبی در این صنعت خواهیم گفت.

باقری بالندگی و پویایی صنعت برق را مدیون همکاری تمام اعضای خانواده صنعت برق آنست و گفت: هم گرایی و هم دلی در خانواده صنعت برق، این صنعت را اینگونه برجسته کرده است.

وی از تشکیل شورای مشورتی صنعت برق خبر داد و افزود: جلساتی با حضور نخبگان و فعالین صنعت در و وزیر نیرو در قالب این شورا تشکیل شده است. در این نشست‌ها به چشم اندازهای صنعت برق و چگونگی رفع موانع توجه شده و مورد بررسی قرار گرفته است.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌