۲۳ آبان ۱۴۰۲ | 18:56
کد خبر : 146244

آیین معارفه سرپرست جدیدمعاونت برنامه ریزی و نوآوری برگزار شد

آیین معارفه سید میثم حسین لر سرپرست معاونت برنامه ریزی و نوآوری بیمه ایران با حضور مدیرعامل و معاونین و جمعی از مدیران کل در دفتر معاونت برنامه ریزی و نوآوری برگزار و از خدمات شمس اله سلامی در مدت زمان تصدی تقدیر گردید.

به گزارش برداشت روز،  به نقل از اداره کل روابط عمومی ،حسن شریفی رییس هیات مدیره با اشاره به تلاش خستگی ناپذیر سلامی به رتبه خوب شرکت در پیوستن به درگاه خدمات الکترونیکی دولت اشاره کرد و گفت: در حوزه معاونت با همدلی میان همکاران اتفاقات خوبی رخ داده و من شاهد تلاش مداوم همکارانم هستم البته سطح توقع از معاونت بالا رفته و لازم است هر چه سریعتر جلسات کارشناسی برگزار و پروژه های زمین مانده تا پایان سال به سرانجام مطلوب برسد.
شریفی با توجه به اهمیت نظام بودجه ریزی در شرکت سهامی بیمه ایران اضافه کرد: اطمینان داریم سلامی با روحیه و انگیزه بالاتر از قبل به تلاش خود در اداره کل بودجه ادامه خواهد داد.
مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به برگزاری جشن سالروز تاسیس بیمه ایران که در سراسر کشور و با حضور همکاران و نمایندگان و بیمه گزاران برگزار شد فضای عمومی شرکت را همدلانه توصیف و برای حسین لر آرزوی موفقیت نمود.
سلامی نیز در این مراسم با تشکر از همکاری ادارات کل زیرمجموعه با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته به تشریح عملکرد خود پرداخت.
این گزارش می افزاید :سید میثم حسین لر با اظهار خوشحالی از پیوستن به خانواده معظم بیمه ایران به تشریح اهداف و برنامه های خود پرداخت.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌