۲۲ آبان ۱۴۰۲ | 20:11
کد خبر : 146155

مجتمع تخصصی بانک و بیمه شرکت بیمه سرمد افتتاح شد

مجتمع تخصصی بانک و بیمه شرکت بیمه سرمد با هدف افزایش رضایت‌مندی بیمه‌شدگان شاغل و بازنشسته بانک صادرات افتتاح شد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، در مراسم افتتاح مجتمع تخصصی، عضو هیأت مدیره و سرپرست بانک صادرات و مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بیمه سرمد حضور داشتند.

محسن سیفی، عضو هیأت مدیره و سرپرست بانک صادرات در این مراسم از مدیرعامل و معاونان بیمه سرمد برای راه‌اندازی مجتمع تخصصی بانک و بیمه تشکر کرد.

عضو هیأت مدیره و سرپرست بانک صادرات با اشاره به تیم مدیریتی جدید در بانک صادرات و بیمه سرمد افزود: در تلاش هستیم با ارائه سرویس‌های مدرن و ایجاد فضای رقابتی و عملیاتی، خدماتی بهتری به مشتریان ارائه کنیم.

سیفی با اشاره به اجرای سیاست‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت در بانک صادرات گفت: افتتاح مجتمع تخصصی بانک و بیمه از جمله برنامه‌هایی است که دغدغه مشتریان، کارمندان و بازنشستگان بانک صادرات را حل خواهد کرد.

عضو هیأت مدیره و سرپرست بانک صادرات با تاکید بر راهبرد ارائه خدمات الکترونیکی افزود: افتتاح مجتمع تخصصی بانک و بیمه باعث تسریع در پرداخت هزینه‌ها خواهد شد از این رو پیشنهاد دارم تا ارائه خدمات الکترونیکی و غیرحضوری به عنوان یک اصل مدنظر بیمه سرمد باشد.

محسن سیفی با اشاره به افزایش سطح پوشش بیمه‌ای گفت: کارمندان بانک صادرات نباید به جز ارائه خدمات به مشتریان دغدغه دیگری داشته باشند، لذا لازم است تیمی فعال با مراکز درمانی معتبر قراردادهای جدیدی منعقد کند.

 

سید محمدمهدی بهشتی‌نژاد، مدیرعامل بیمه سرمد هم در این مراسم گفت: امیدواریم با افتتاح این مجتمع گام مهمی در جهت افزایش رضایت‌مندی شاغلان و بازنشستگان بانک صادرات از طریق خدمت‌رسانی بهتر برداریم.

مدیرعامل بیمه سرمد با اشاره به ارتباط بسیار خوب بین مدیران بیمه سرمد و بانک صادرات گفت: مجتمع تخصصی بانک و بیمه، در سریع‌ترین زمان ممکن افتتاح شد و در همین راستا، فرآیند پرداخت‌ها از اخذ مدارک، تعیین خسارت و پرداخت آن در حال بازنگری است.

 

 

در ادامه این مراسم رضا صدیق، مشاور ارشد مدیرعامل بانک صادرات از مدیران و معاونین بانک صادرات و بیمه سرمد برای افتتاح این مجتمع قدردانی کرد و گفت: در راستای دغدغه‌های مشتریان، جلساتی با مدیرعامل بیمه سرمد برگزار کردیم و در نهایت راه‌اندازی مجتمع تخصصی بانک و بیمه اجرایی شد.

آقای صدیق با تبریک ۱۰ سالگی بیمه سرمد افزود: کسب رتبه یک توانگری در حوزه صنعت بیمه را به مشتریان و کارکنان بیمه سرمد تبریک می‌گویم و از کارکنان این مجتمع درخواست دارم با مشتریان و بازنشستگان با تکریم برخورد کنند.

لباسکار صنعتی کسا | لباس کار صنعتی‌